Pagina 209 van de 240 EersteEerste ... 109159199207208209210211219 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.081 tot 2.090 van de 2395

Onderwerp: Primera División

Real Madrid verliest van Villarreal dankzij een mooi stiftje van Pablo Fornals.

Real Madrid moet straks nog gaan oppassen of ze wel de CL gaan halen komend seizoen.

Ze hebben mazzel dat Sevilla nu ook niet echt denderend draait.
    Ach en anders winnen ze die klere CL weer zul je zien, of niet U.G.?
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Man, wat ben ik aan het genieten de laatste tijd. Naast mijn grote Valencia, geniet ik natuurlijk van Real #&$€::%$€(. Haha stel dat er een andere trainer daar zat, met een andere statuur. What happened then?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Ze hebben mazzel dat Sevilla nu ook niet echt denderend draait.
    Ach en anders winnen ze die klere CL weer zul je zien, of niet U.G.?
    Dan moeten ze wel eerst pallets vol piri piri of malagueta binnenhalen want dit is echt zielloos. Ik geef het op ! Vorige week zag ik Benfica-Sporting, die voetballen qua budget in een hele andere dimensie...maar je ziet ze gewoon fucking 90 min lang he-le-maal gaan.

Ik weet niet wat daar speelt nu, maar ga er maar van uit dat deze zomer daar op de pof gekocht zal worden dat je d'r misselijk van wordt.

Ik ben een beetje Zidane beu met z'n lievelinkjes Vasquez en luchtdekker Varane en dat eeuwige bescherming van Benzema.

De nieuwe kindercrčche thuis bij Ronaldo doet 'm niet goed, ik denk dat ie echt weg is deze zomer, Modric waarschijnlijk ook. Dat Neymar komt geloof ik niet, maar dat ze met geld gaan smijten is wel zeker.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Zoals elke transferperiode wordt Hazard ook weer gelinkt aan Real. Neymar én Hazard halen gaat in ieder geval niet, die lopen elkaar voor de voeten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raul Bekijk Berichten
    Man, wat ben ik aan het genieten de laatste tijd. Naast mijn grote Valencia, geniet ik natuurlijk van Real #&$€::%$€(. Haha stel dat er een andere trainer daar zat, met een andere statuur. What happened then?
    Maar gisteren verloren ze van de rode lantaarn Las Palmas. Dat kreeg een week geleden nog een flink pak op de broek, maar wint dus van Valencia en springt naar de 19e plek. Geholpen door de oliedomme Paulista, die twee gele kaarten achter elkaar krijgt.

En wat is Samu Castillejo toch een heerlijke voetballer. Eén van de smaakmakers op de Europese velden, geweldig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Maar gisteren verloren ze van de rode lantaarn Las Palmas. Dat kreeg een week geleden nog een flink pak op de broek, maar wint dus van Valencia en springt naar de 19e plek. Geholpen door de oliedomme Paulista, die twee gele kaarten achter elkaar krijgt.

En wat is Samu Castillejo toch een heerlijke voetballer. Eén van de smaakmakers op de Europese velden, geweldig.
    Je reageert op een bericht van een week geleden en de helft gaat over iets anders. Verder geniet ik nog steeds van Valencia, hadden gisteren moeten winnen en een rode kaart heeft ons genekt! Nog steeds, 6 punten voor op de nummer 4. Maar Real heeft twee wedstrijden minder gespeeld, helaas :(. Ben ook redelijk blij met Coquelin, agressie hadden we wel nodig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raul Bekijk Berichten
    Je reageert op een bericht van een week geleden en de helft gaat over iets anders. Verder geniet ik nog steeds van Valencia, hadden gisteren moeten winnen en een rode kaart heeft ons genekt! Nog steeds, 6 punten voor op de nummer 4. Maar Real heeft twee wedstrijden minder gespeeld, helaas :(. Ben ook redelijk blij met Coquelin, agressie hadden we wel nodig
    Zeker, ik maakte een bruggetje. Zonder verdere reden.

Aparte constructie: vanwege een deal tussen de Spaanse voetbalbond en die van Saoedi-Arabië vertrekken per direct 9 spelers uit dat land naar clubs in de Primera en Segunda Division. Zo komen er 2 bij Villarreal terecht.
    Eerder waren er al diverse Qatari's naar Spanje gegaan en nu is het dus de beurt aan de Saoedi's.

Wat een lachertje die Gouden Bal verkiezing he.
    Je hoeft hier niet te komen.

Forum Rechten