Pagina 208 van de 240 EersteEerste ... 108158198206207208209210218 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.071 tot 2.080 van de 2395

Onderwerp: Primera División

Ik had wel wat PSV-ers verwacht ivm hun voormalige held die overigens ook nog prima speelde.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Het geeft vooral aan dat er iets mis is bij de zo geroemde jeugdopleiding.
    Er kan niet elk seizoen een Messi, Xavi of Iniesta doorstromen. Al is het al wel enkele jaren geleden dat er een nieuw talent zich in de ploeg heeft kunnen spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Er kan niet elk seizoen een Messi, Xavi of Iniesta doorstromen. Al is het al wel enkele jaren geleden dat er een nieuw talent zich in de ploeg heeft kunnen spelen.
    De laatste zal wel ene Messi 12 jaar geleden zijn.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Daar heb je zeker gelijk in, maar de laatste wereldtopper is denk ik Sergio Busquets en die loopt ook al tegen de 30 aan. Het lukt echter ook amper meer om 'meevoetballers' op te leiden.

Blijft moeilijk. Je kan ze opleiden, maar daarna zal je ze normaal gesproken de wereld in moeten sturen, want er zijn er echt maar heel weinig die vanuit de jeugd direct op dit niveau mee gaan kunnen komen.
    De weg die Piquet of een Fabregas hebben doorlopen dus, of die linksback van ze met zijn irritante hoofd.
    Maar zelfs dat is blijkbaar al te moeilijk.

Edit haahahaaha Madrid, wat een mazzel voor ze dat Sevilla gisteren verloren heeft van stadsgenoot Betis.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Daar heb je zeker gelijk in, maar de laatste wereldtopper is denk ik Sergio Busquets en die loopt ook al tegen de 30 aan. Het lukt echter ook amper meer om 'meevoetballers' op te leiden.
    Moest Thiago nu doorgebroken zijn, had die wellicht wel in de ploeg gestaan. Maar goed, ik ben het eens met je punt, de laatste seizoenen is het erg matig wat er doorstroomt uit de opleiding. Rafinha kan je nog wel een 'meevoetballer' noemen, maar die komt er toch ook niet door.

Primera División

Inmiddels heeft SD Eibar uit de laatste 7 wedstrijden 19 van de 21 punten gehaald. Uit de eerste 11 wedstrijden haalde SD Eibar slechts 8 punten. Daardoor staat SD Eibar inmiddels zevende en lijkt ook dit jaar handhaving te gaan lukken. De uitermate gezonde financiële situatie was hier al aangehaald. Toch mooi om te zien dat een klein clubje die voor financieel verstandig beleid zich weet te handhaven in de wereld van opportunisten. Leuk dat ik daaraan een heel klein steentje heb mogen bijdragen. Het is niet alsof ik de club intensief volg, maar het blijft leuk om te constateren dat het de club goed gaat.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Ze zijn bezig met de sterkte serie van de hele liga. Knap hoor.
    Ga je nog een keertje kijken Max? Mooie omgeving daar, stadje zelf weet ik niet eerlijk gezegd, maar gegarandeerd dat je er lekker eet en de Atlantische kust en bergen zijn niet ver weg. Van alles wat, behalve zonneschijn.
    Laatst gewijzigd door Ska P 187; 09-01-18 om 14:05.

De kans dat ik een keertje ga kijken schat ik wel groot in. Al zal het er op zeer korte termijn er vermoedelijk niet in zitten.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Het zijn zware tijdens voor Marc070987 en zijn Las Palmas. De club staat troosteloos onderaan en verloor zojuist met 6-0 van Girona, ook bepaald geen hoogvlieger. Ik zag een aantal goals voorbij komen op Twitter, maar die keeper van Las Palmas zag er niet best uit.

Forum Rechten