Pagina 11 van de 15 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 144

Onderwerp: WK kwalificatie 2018 - Zuid Amerika

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Die zijn er ook gewoon bij, een play-off tegen Nieuw Zeeland zal niet zoveel problemen opleveren.
    Als ze deze week uit van Ecuador verliezen zijn ze er niet bij.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Ik vind dat als je als topland een dramatische kwalificatiereeks afwerkt, dit afgestraft mag worden met het missen van een eindtoernooi. Als ze 5e worden van de 10 ploegen hebben ze een wanprestatie geleverd. Dat verdiend geen beloning in de vorm van een makkelijke playoff tegen Nieuw-Zeeland. Dus puur op basis van de kwalificatiereeks hoop ik dat ze 6e worden.
    Maar dan volgend jaar natuurlijk wel weer klagen dat Peru-Honduras niet om aan te zien is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Maar dan volgend jaar natuurlijk wel weer klagen dat Peru-Honduras niet om aan te zien is.
    Veel slechter dan Argentinie - Iran of Nederland - Argentinie uit 2014 zal het echt niet zijn.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Argentinië heeft het niet meer in eigen hand nu...
    Ze hebben het wel nog in eigen hand.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    In 2010 hebben ze zich volgens ùij pas ook op het nippertje geplaatst. Ze hebben het voordeel dat Ecuador uitgeschakeld is. Colombia en Chili zijn ook nog lang niet zeker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    In 2010 hebben ze zich volgens ùij pas ook op het nippertje geplaatst.
    Op de laatste speeldag bleven ze toen Uruguay 4 punten voor door in een directe confrontatie uit met 0-1 te winnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Veel slechter dan Argentinie - Iran of Nederland - Argentinie uit 2014 zal het echt niet zijn.
    Maar toen had Messi wel een paar wereldacties... En alleen daarvoor kijkt een groot aantal voetballiefhebbers naar Argentinië.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Zit ook wel weer wat in, maar toch hoop ik dat Argentinië er gewoon bij is.
    Ik hoop ook dat die Gauchos en Portenos erbij zijn, ik snap alleen niet zo waarom Dybala, Icardi of Higuain niet mee mogen doen.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Maar toen had Messi wel een paar wereldacties... En alleen daarvoor kijkt een groot aantal voetballiefhebbers naar Argentinië.
    Een vrije trap en een dribbel, nou woehah. Nooit een dwingend stempel op ploeg en wedstrijd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Een vrije trap en een dribbel, nou woehah. Nooit een dwingend stempel op ploeg en wedstrijd.
    Groot verschil tussen hoe hij speelt bij het land en bij de club inderdaad.

Forum Rechten