Pagina 33 van de 34 EersteEerste ... 2331323334 LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 337

Onderwerp: Rugby

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Helaas dat zijn niet de tijden die ik kan zien op het weekend na.
    Ik kan de wedstrijd die rond 06:45 begint nog wel zien, daarna moet ik aan t werk helaas. En in het weekend uiteraard. Maar goed, toernooi duurt 5 weken.

En uiteindelijk zijn er toch maar 6-7 ploegen die er echt toe doen en wereldkampioen kunnen worden: Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Engeland, Wales en Ierland. En misschien Frankrijk. Leuke ploegen om in de gaten te houden zijn Japan en Fiji.

Het zou mooi zijn als het Ierland of Wales dit keer eens lukt. Ierland staat #1 op de wereldranglijst en Nieuw-Zeeland #2.
    Laatst gewijzigd door erka; 10-09-19 om 17:43.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    14000
    Ik heb er wel zin in! Voor Schotland is het geen makkelijke poule, met Japan als gastland, maar het moet wel kunnen aangezien Schotland vrij goed bezig is de laatste tijd.

Ga ook zo veel mogelijk volgen! Vier jaar geleden zeer goed door RTL gebracht.

The odds:

Nieuw-Zeeland 5/4
    Engeland 4/1
    Zuid-Afrika 4/1
    Ierland 9/1
    Wales 9/1
    Australië 14/1
    Frankrijk 33/1
    Schotland 40/1
    Argentinië 40/1

Dan Japan 150/1 en de rest nog veel lager. Namibië en Uruguay doen 5000/1

Zuid-Afrika verrassend hoog, althans dacht juist dat het helemaal niet zo goed ging met het Zuid-Afrikaanse rugby. Mijn persoonlijke favoriet is het in ieder geval!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Volgende week vrijdag 20/9 begint het WK Rugby in Japan. Openingswedstrijd is Japan-Rusland.
    Ziggo Sport zendt alle wedstrijden live uit Ik ga veel wedstrijden proberen te kijken. Dat moet kunnen omdat alle wedstrijden in de Nederlandse ochtend zijn, zo tussen 06:00 en 12:00 uur.

Eerste twee per poule gaan door naar de kwartfinale. De finale wordt gehouden in Yokohama Stadium (waar ook de WK voetbalfinale in 2002 was, en waar ook vaak de finale van het WK voor clubs is gespeeld).
    Komt het niet op de onvolprezen BBC?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Komt het niet op de onvolprezen BBC?
    Nope, ITV.

WK Rugby vind ik altijd leuk vanaf de kwartfinale, daarvoor is het verschil vaak te groot tussen de nrs. 1 en 2 in de groep en de rest.

Verder is een kennis van me Nieuwzeelandse, met haar (en haar man en dochter en wat andere kennissen) heb ik de vorige WK-finale gekeken. Toen NZ de winnende try scoorde werd ze helemaal gek, zo had ik haar nog nooit gezien...

Overigens zou de finale oorspronkelijk in het Olympisch stadion (van 1964) zijn. Maar dat wordt nu verbouwd voor de Spelen van komende zomer.

Japan won gisteren de openingswedstrijd. Nu Australië-Fiji in Sapporo, bijna afgelopen 39-21.

Japanners houden van sport, stadion helemaal vol bij een groepswedstrijd.

Forum Rechten