Pagina 15 van de 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 188

Onderwerp: Real Madrid - de club señor met Catalaanse roots

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Neymar zijn tijd komt nog wel. Die kan er gerust ook nog 5 winnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Neymar was beter dit kalenderjaar maar die heeft niks gewonnen.
    Ja en zo lusten we er nog wel een paar hier.

De Gouden Bal gaat dan ook over een heel jaar. Als Neymar volgend jaar prijzen pakt...en er is genoeg om voor te spelen volgend jaar...dan pakt ie ook z'n gouden bal. De enige verontwaardiging voor wat hem betreft is is waarom hij geen tweede is geworden !!
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Als je voor Madrid speelt zou je sowieso niet moeten kunnen winnen.

Kutclub.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Als je voor Madrid speelt zou je sowieso niet moeten kunnen winnen.

Kutclub.
    Heel plausibel en keurig beargumenteerd !

Daar kan de Limburgse fanclub hier van Ronaldo nog van leren, Maasveld had ik eigenlijk toch best hoger staan.

Maar goed, next...

De T-Rex onder de voetbalclubs gaat morgen beginnen in het WK voor clubs, ze spelen tegen Doet-het-ertoe....ik hoop eigenlijk alleen op Gremio in de finale, daar wil ik wel beelden van vangen, al was het maar om de shirts.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    ik hoop eigenlijk alleen op Gremio in de finale, al was het maar om de shirts.
    Mooi hè? De Braziliaanse tricolors (São Paulo, Grêmio en Fluminense) zijn wat mij betreft de allermooiste shirts, samen met Sampdoria.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Heel plausibel en keurig beargumenteerd !

Daar kan de Limburgse fanclub hier van Ronaldo nog van leren, Maasveld had ik eigenlijk toch best hoger staan.

Maar goed, next...
    Dank je, het trieste is dat ik nog heb nagedacht ook voordat ik het opschreef.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Xisco lijkt ook van de aardbodem verdwenen sinds Real domineert in de CL. We mogen die twee Catalaanse voorzitters wel wat lof geven vind ik.
    Laatst gewijzigd door Fenerium; 08-06-18 om 13:00.

Landskampioen en de beker winnen, dat zijn pas prijzen jongen!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Xisco lijkt ook van de aardbodem verdwenen sinds Real domineert in de CL.
    Ik heb hier zelf deze grap ook gemaakt, maar ik weiger te geloven dat onze lyrische Xisco hier nooit meer komt alleen maar omdat Real roekeloos kontschopt...al jarenlang

Ik las net ff terug in dit topic, en ik zie nu wel dat ie lichtelijk gepikeerd reageerde na een melding van me over één van Reals zoveelste viering.

Siscu vuelve amigo !

Verrassende keuze: de Spaanse bondscoach Julen Lopetegui wordt na het WK trainer van Real Madrid.

Forum Rechten