Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 181

Onderwerp: Real Madrid - de club señor met Catalaanse roots

Tomas Roncero, Madridista-reporter raakte vlak voor het vertrek van Ronaldo een beetje verhit. Ronaldo mocht van hem onder geen beding vertrekken, hij zou het niet kunnen verdragen hem bij een andere club te zien ! WTF

Ondertussen mengt Barcelona zich ook in de strijd om Hazard ( zoals wel vaker wordt bericht wanneer een vedette naar één van die twee dreigt te gaan ).
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Ik zou toch echt voor Mbeppé gaan, hoewel daar wel een behoorlijk prijskaartje aan zal hangen.
    Ik begrijp dat ze nu ook bezig zijn met Bale die wellicht naar MU gaat. Dan zou ik Benzema ook voor een wereldbedrag verpatsen en Hazard ook nog halen.

Hazard/Neymar + Lukaku. Zoiets zal het wel worden toch? Bale de andere kant op ter compensatie.
    Je hoeft hier niet te komen.

Bale naar Manyou zal wel lekker zijn. Heb er net geld opgezet. Die staat nog 3.5x

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ik zou toch echt voor Mbeppé gaan, hoewel daar wel een behoorlijk prijskaartje aan zal hangen.
    Ik begrijp dat ze nu ook bezig zijn met Bale die wellicht naar MU gaat. Dan zou ik Benzema ook voor een wereldbedrag verpatsen en Hazard ook nog halen.
    Mbappé, die jongen is pas 19 en sterkhouder van heel waarschijnlijk de nieuwe wereldkampioen, én ook nog eens werknemer van PSG ! Dat wordt me nog eens een prijskaartje

Als Bale vertrekt kan er idd nog iets 'leuks' gebeuren, maar Hazard/Neymar én Mbappé dat lukt Real toch niet ?
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Mbappé, die jongen is pas 19 en sterkhouder van heel waarschijnlijk de nieuwe wereldkampioen, én ook nog eens werknemer van PSG ! Dat wordt me nog eens een prijskaartje

Als Bale vertrekt kan er idd nog iets 'leuks' gebeuren, maar Hazard/Neymar én Mbappé dat lukt Real toch niet ?
    neuh maar ik zou als Madrid zijnde echt gaan voor Hazard en Mbappé. Met Neymar haal je volgens mij een hoop trubbels in huis.

Ronaldo was 100 miljoen. 100 voor Bale en 50 voor Benzema. En ik heb de indruk dat er nog wel wat geld apart staat daar.

Volgens mij heeft Real de laatste jaren niet buitensporig geld uit gegeven dus er kan nog wel wat komen.

Ik dacht dat er een prijskaartje aan Mbappe hing van 400 miljoen.

pff, 4 miljoen shirtjes, da's niks.

400 miljoen binnen een week. Op zeker.

De Chinezen zijn al keurig shirtjes aan het stikken.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten