Pagina 48 van de 52 EersteEerste ... 384647484950 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 511

Onderwerp: District Zuid II

Wie er vandaag wel speelde was VV Sterksel en dat was ook nog een soort van derby tegen SSE uit Someren-Eind.

De heenwedstrijd was op 4 november 2018 in Someren-Eind en toen scoorde Ruud van der Velden na 70 minuten het eerste competitiedoelpunt van Sterksel. Het was een eretreffer maar na ruim 10 uur voetballen zonder te scoren was het ze wel gelukt. Inmiddels zijn we weer 6 wedstrijden verder maar meer dan die ene treffer is het niet geworden. Sterksel heeft al dus al 19,5 uur gevoetbald dit seizoen en 1 hele treffer gescoord want ook vandaag lukte het niet.

13 gespeeld
    13 verloren
    -3 punten
    1 voor
    85 tegen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Ik bezoek graag nieuwe voetbalterreinen en ergens ooit in de toekomst is het doel om alle voetbalvelden in Limburg bezocht te hebben. Doordat de clubs die ik volg (vroeger Heerlen Sport, nu SHH) een aardige sprong tussen de klassen hebben gemaakt is dat rijtje al best aardig vol. Maar omdat alle competitieduels altijd tegelijk op zondag zijn heb ik zelden nog de mogelijkheid om nieuwe clubs te bezoeken. Daarvoor zijn inhaalduels op donderdag echt heerlijk.
    .
    Heb je zelf ook gevoetbald ? Ik vind het echt mooi hoe jij met je hobby bezig bent. ( of fascinerend dat is misschien wel een beter woord)

Hoeveel clubs zijn er in Limburg, hoeveel heb jij er al gehad ?

En heb je het vanaf het begin bijgehouden ?

Bende gewoon naar Sterksel geweest

Man man, jij bent wel van het slechte voetbal zeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Bende gewoon naar Sterksel geweest

Man man, jij bent wel van het slechte voetbal zeg.
    Nee haha dat is Brabant, daar kom ik niet.
    Maar die spelen in een 4e klasse met grotendeels Limburgers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Heb je zelf ook gevoetbald ? Ik vind het echt mooi hoe jij met je hobby bezig bent. ( of fascinerend dat is misschien wel een beter woord)

Hoeveel clubs zijn er in Limburg, hoeveel heb jij er al gehad ?

En heb je het vanaf het begin bijgehouden ?
    Toen ik jong was heb ik natuurlijk wel gespeeld maar nooit in clubverband, ik was er ook vrij matig in. Ik speel wel actief badminton al ruim 20 jaar.

Het idee om ze allemaal te bezoeken had ik natuurlijk niet direct, dat is ooit zo ontstaan. Ik volgende altijd het eerste team van de club in de wijk, daarin speelden een aantal vrienden.

Pas toen ik ook andere potjes ben gaan bezoeken ben ik het echt bij gaan houden en kon ik ook nog wel precies nagaan waar ik al geweest was.

We gingen toen van 1e klasse direct naar 5e klasse en later weer terug naar 4e klasse dus in de regio had ik toen wel ieder terrein bezocht.

Later toen ik verhuist ben en de voetballende vrienden gestopt waren ben ik bij SHH terechtgekomen en daar doe ik ook al een aantal jaar wat vrijwilligerswerk rond het eerste team. Daarmee zijn we van 4e naar 2e klasse gegaan.

Op dit moment telt de provincie 199 clubs als ik goed geteld heb. Daarvan heb ik er 118 gezien. De 'gaten' zitten grotendeels boven de lijn Weert-Venlo, daar ben ik nooit voor de competitie met SHH geweest.

Verder missen er nog wat lager spelende clubs tussen Roermond en Sittard en rondom Maastricht.

1D ZO 9/9 100%
    2F ZO 1/1 100%
    2G ZO 14/14 100%
    2H ZO 0/2 0%
    3A ZO 13/14 93%
    3B ZO 13/14 93%
    3C ZO 2/10 20%
    3D ZO 0/1 0%
    4A ZO 8/14 57%
    4B ZO 13/14 93%
    4C ZO 10/14 71%
    4D ZO 9/14 64%
    4E ZO 1/6 17%
    4G ZO 1/14 7%
    4H ZO 0/2 0%
    5A ZO 11/14 79%
    5B ZO 5/14 36%
    5C ZO 7/14 50%
    5D ZO 2/14 14%
    5F ZO 0/1 0%

BSV Limburgia, de aanstaande kampioen in 2G heeft een nieuwe trainer: Regilio Vrede!

VCO uit ‘t Oventje speelde vandaag tegen HSE, een Turkse club uit Eindhoven. Totaal onverwacht stond ‘t Oventje bij rust met 3-0 voor. Daar bleef het ook bij want HSE vertrok in de rust naar huis.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Hadden ze daar verder nog een reden voor opgegeven?

En 't Oventje trouwens, nooit van gehoord. Wel een prachtnaam.

Ik kende het zelfs niet tot een paar jaar terug haha. En ik woon er nog geen 20 kilometer vandaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Hadden ze daar verder nog een reden voor opgegeven?

En 't Oventje trouwens, nooit van gehoord. Wel een prachtnaam.
    https://www.ed.nl/amateurvoetbal/hse...-weg~ad5f7dfa/

Forum Rechten