Pagina 29 van de 31 EersteEerste ... 192728293031 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 301

Onderwerp: Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8317912
    Goede aanwinst!

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Zal hij Bizot er al gelijk uit keepen? Is best mogelijk, zou je zeggen.

Bizot heeft toch een prima seizoen achter de rug of ben ik zoveel missers van Bizot vergeten?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Bizot heeft toch een prima seizoen achter de rug of ben ik zoveel missers van Bizot vergeten?
    Op het eind van het seizoen op de belangrijke momenten was ie erg zwak. Echter verwacht ik niet dat Rody de Boer hem er meteen uitkeept.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Tijdens de bekerfinale (hoorde ik, niet gezien), maar voor de rest kan ik mij geen blunders herinneren.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Tijdens de bekerfinale (hoorde ik, niet gezien), maar voor de rest kan ik mij geen blunders herinneren.
    PSV thuis sowieso natuurlijk bij die 2-2.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ah, dat is een wedstrijd die ik uit mijn geheugen heb geband.

Nou ja, dan zal het wel. Jij volgt het ook wat meer dan ik doe denk ik.
    Fred Cole

Met de matige keepers die ADO onder contract heeft staan vraag je je af waarom ze De Boer zo snel weg hebben gedaan. Het was bij Telstar vrij snel duidelijk dat hij goed kan keepen.

http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/

Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
    Geen belasting betalen geeft meer invloed???

Forum Rechten