Goede aanwinst!
Zal hij Bizot er al gelijk uit keepen? Is best mogelijk, zou je zeggen.
Bizot heeft toch een prima seizoen achter de rug of ben ik zoveel missers van Bizot vergeten?
“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
Fred Cole
Tijdens de bekerfinale (hoorde ik, niet gezien), maar voor de rest kan ik mij geen blunders herinneren.
“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
Fred Cole
Ah, dat is een wedstrijd die ik uit mijn geheugen heb geband.
Nou ja, dan zal het wel. Jij volgt het ook wat meer dan ik doe denk ik.
Fred Cole
Met de matige keepers die ADO onder contract heeft staan vraag je je af waarom ze De Boer zo snel weg hebben gedaan. Het was bij Telstar vrij snel duidelijk dat hij goed kan keepen.
http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/ ………
Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
Geen belasting betalen geeft meer invloed???
Poll: Als opvolger voor Wout Weghorst moet AZ gaan voor....[*]Tom van Weert[*]Semedo[*]Kaj Sierhuis[*]Jay-Roy Grot[*]Vincent Janssen[*]Sam Johnson[*]Michael Frey[*]Bjørn Johnsen[*]Fran Sol[*]Ayoub El Kaadi[*]Han Kwang Song[*]Ralf Seuntjens[*]Tinotenda Kadewere[*]Enes Ünal[*]Krzysztof Piatek[*]Matheus Cunha[*]Peter Olayinka[*]Samuel Mraz[*]Enzo Stroo[*]Iemand anders, nl.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier