Pagina 3 van de 84 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 839

Onderwerp: Muziek algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozsef Bekijk Berichten
    Hoog tijd voor een serieus poppodium in Rotterdam. Zou toch komen in de oude Hollywood dacht ik?
    Er zijn al verschillende initiatieven geweest, maar tot op heden geen succesvolle. In principe hadden de Rotterdammers vorig jaar de kans, toen men een serieus plan indiende bij het jaarlijkse stadsinitiatief. Echter gingen de meeste stemmen naar een focking schaatsbaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Jozsef attendeerde mij erop dat 5 december DVK-favoriet Ghost gaat spelen in Tivoli/Vredenburg in Utrecht. Wij willen er heen. Meer geïnteresseerden?
    Dat zal wel weer van die klere herrie zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozsef Bekijk Berichten
    Was toch midden in de stad aan 't werk. 19.50 dus. Er kwam nog 1.50 bij per kaart. Maar nog een schijntje natuurlijk.
    Zin an, Tivoli wordt een primeur voor mij als ouwe lul zijnde. Heilige grond natuurlijk, zeker voor elke PJ fan.
    Nieuwe album van Ghost, met Papa III (release 21-8) wordt ook goed ontvangen. Lees er goede berichten over.
    Tivoli zit in de Vredenburg tegenwoordig, ze zijn al een tijdje weg uit die ''kelder''.

De Italiaanse fans van Foo Fighters hebben de band op een indrukwekkende manier overhaald om in de nabije toekomst een concert te geven in Cesena. Duizend muzikanten speelden samen het nummer "Learn to fly" van de band en plaatsten daarbij een oproep aan Dave Grohl en co om zo snel mogelijk naar Italië te komen.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...ziek/1.2404324

Dit moet haast legendarisch worden.
    Je hoeft hier niet te komen.

En dan met droge ogen 2 A'damse volkszangers noemen...

Haha, geweldig. Ik heb het destijds "live" gezien.

"bepaalde donkere jongens"
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Vandaag exact 24 jaar geleden kwam Pearl Jam met Ten. Niet echt een officieel jubileum maar altijd reden om dat album nog eens te draaien.

Je hoeft hier niet te komen.

Draai 'm nog met regelmaat, maar de liveset van Pinkpop '92 vind ik eerlijk gezegd nog beter.
    Ergens heb ik hoop dat ze in 2017 (25 jaar na) weer op Pinkpop staan. 2016 nieuw album dus....

EPIC:
    I'll ride the wave where it takes me.

Forum Rechten