Pagina 2 van de 84 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 840

Onderwerp: Muziek algemeen

Zelfde met een cd en een vinylplaat,je moet thuis een goede draaitafel hebben met dito speakers en versterker om het verschil te horen.

Leuk al die mensen die zeggen dat ze het horen maar op een draaitafel die nog op zolder stond uit de jaren 90 met lullige bijbehorende speakers hoor je het echt niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Ik heb er ook één, al is dat vanwege mijn muziek smaak en mijn sociale karakter
    Dat is inderdaad erg sociaal voor je gezin en de buurt gezien jou muzikale voorkeur.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inhethoekje Bekijk Berichten
    Zelfde met een cd en een vinylplaat,je moet thuis een goede draaitafel hebben met dito speakers en versterker om het verschil te horen.

Leuk al die mensen die zeggen dat ze het horen maar op een draaitafel die nog op zolder stond uit de jaren 90 met lullige bijbehorende speakers hoor je het echt niet.
    Verschil met vinyl hoor je inderdaad echt wel als je een goede versterker en speakers hebt. Dat is toch nog steeds het fijnste geluid.

Ik ben alweer een tijdje vinyl aan het kopen maar heb nog geen speler en boxen, ben me nog aan het oriënteren.
    Je hoeft hier niet te komen.

Het is ook gewoon mooier, een platenhoes.

Ik koop al een tijdje geen cd's meer omdat ik weer terug wil naar vinyl, maar ik heb ook nog geen speler dus dan haal ik ook nog maar geen platen in huis.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Het is ook gewoon mooier, een platenhoes.

Ik koop al een tijdje geen cd's meer omdat ik weer terug wil naar vinyl, maar ik heb ook nog geen speler dus dan haal ik ook nog maar geen platen in huis.
    Ik heb vrouwlief wat vinylframes laten halen bij Ikea en nu hangen ze mooi aan de muur.
    Je hoeft hier niet te komen.

Jozsef attendeerde mij erop dat 5 december DVK-favoriet Ghost gaat spelen in Tivoli/Vredenburg in Utrecht. Wij willen er heen. Meer geïnteresseerden?

En op een zaterdag! Kaarten aan de kassa maar 18 euro!
    I'll ride the wave where it takes me.

Was toch midden in de stad aan 't werk. 19.50 dus. Er kwam nog 1.50 bij per kaart. Maar nog een schijntje natuurlijk.
    Zin an, Tivoli wordt een primeur voor mij als ouwe lul zijnde. Heilige grond natuurlijk, zeker voor elke PJ fan.
    Nieuwe album van Ghost, met Papa III (release 21-8) wordt ook goed ontvangen. Lees er goede berichten over.

Echt zin in! Ik heb voor die tijd nog Opeth, Riverside en rockopera The Human Equation van Ayreon op het programma staan. Mooie vooruitzichten!

Hoog tijd voor een serieus poppodium in Rotterdam. Zou toch komen in de oude Hollywood dacht ik?

Forum Rechten