Pagina 84 van de 84 EersteEerste ... 3474828384
Resultaten 831 tot 840 van de 840

Onderwerp: Muziek algemeen

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Best een aantal dubbelen. En grappig genoeg ook nog in de categorie: redelijk obscuur.
    Zeker, met name De Artsen is een mooie.

En sowieso nog regelmatig artiesten die we dubbelen, maar dan met een andere plaat. En een aantal noteringen waarvan ik denk 'ja, die had ik wellicht ook best kunnen kiezen'. Mooie lijst!

Bij Satyr staat er heeeeeeel veel in dat ik totaal niet ken. En sowieso als het me wel iets zegt, is dat puur door de bandnaam dan dat ik er echt muziek van ken. Op wat uitzonderingen na. Amy MacDonald lijkt me wel een beetje een vreemde eend in de bijt of niet?

En met Janssen ook een paar dubbelen, altijd goed. Jij hebt wel echt een mooie mix van platen die ik heel goed vind en artiesten waarvan ik denk 'mwah', maar dat is het leuke van zulke lijsten.

Destroyer mooie notering! En het blokje 63-65 is ook wel mooi, dan komt er ineens even wat urban voorbij en gek allemaal op een rijtje.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 11-10-18 om 15:55.

Tja, een top 200 of 300 zou ook geen probleem zijn, als ik zo zie wat ik allemaal nog niet eens heb: Suede, Placebo, The Smiths, enzovoort.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Mee eens hoor. Heb er ook nog zo veel die ik best had willen plaatsen. Met pijn in het hart geen plaatsje voor onder meer albums van Spoon, Solange, Divine Fits, Method Man, Balthazar, Drive-By Truckers, Fiona Apple, Ben Harper, Pixies, Blur, Neil Young, Flip Kowlier, Buffalo Tom, Ol' Dirty Bastard, Liz Phair, Stone Roses, Bonnie 'Prince' Billy, Dexys Midnight Runners, The Serenes, Johan, Ron Sexsmith, Fiery Furnaces, Wendy & Lisa, Coparck, Lemonheads, Sugar enzovoort.

En dan zijn er natuurlijk nog andere platen van artiesten die er wel al in staan, maar die ook best een plekje hadden kunnen hebben.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten

Bij Satyr staat er heeeeeeel veel in dat ik totaal niet ken. En sowieso als het me wel iets zegt, is dat puur door de bandnaam dan dat ik er echt muziek van ken. Op wat uitzonderingen na. Amy MacDonald lijkt me wel een beetje een vreemde eend in de bijt of niet?
    Het is vooral door één nummer, hahaha

Even kijken hoor...

edit:

-
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

De top-100 van de 21ste eeuw is bijna halverwege, qua 'objectieve' samenstelling.

@Janssen: Sky Blue Sky
    hoewel Summerteeth bij mij nog hoger zal komen, de perfecte popplaat

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Grappig dat één nummer dan ook zo'n invloed heeft op de totaallijst, Satyr!

En Makanaky, ben wel benieuwd naar jouw top 100 van de 21ste eeuw dan. Bewust geen 'aller tijden' lijst?

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo’n goede vrienden met Wilco maar dat album heb ik wel erg veel geluisterd en ook wel goede herinneringen aan die periode. Dus plekje in de top 100 is dan wel verdiend.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Bewust geen 'aller tijden' lijst?
    Heel lastig en soms willekeurig om de ene excellente plaat boven de andere te stellen. Maar wel heel leuk.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Da's waar. Ben wel nieuwsgierig naar je vorderingen met de lijst van deze eeuw!

Hier zouden ze echt een film over moeten maken. Wat een verhaal is dit toch ! Over die Duitse producent kan je zeggen wat je wilt maar die man is wel een genie.

Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Forum Rechten