Pagina 70 van de 77 EersteEerste ... 20606869707172 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 762

Onderwerp: Muziek algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Les 1:
    Niet meepraten over dingen waar je niks van weet, ga je zulke domme dingen van zeggen.
    Er komen vooral veel straalbezopen ambtenaren op af.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Er komen vooral veel straalbezopen ambtenaren op af.
    Ik heb vanaf Krankenhaus (1993) alle Kift shows in Groningen (en tot 1998 in Friesland) gezien, maar ik herken het beeld niet wat jij en de Wolf schetsen. Sowieso komen er in Vera nooit dronken ambtenaren.

En ik ben zelf al minimaal 12 jaar alcoholloos, dus ik herken een zatlap wel.
    Kortom: quatsch.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik heb vanaf Krankenhaus (1993) alle Kift shows in Groningen (en tot 1998 in Friesland) gezien, maar ik herken het beeld niet wat jij en de Wolf schetsen. Sowieso komen er in Vera nooit dronken ambtenaren.

En ik ben zelf al minimaal 12 jaar alcoholloos, dus ik herken een zatlap wel.
    Kortom: quatsch.
    Gewoon pure projectie, Abu. De Wolf en Erka zijn allebei een keer naar een concert van de Kift geweest. De Wolf is het dronken studentje en Erka de dronken ambtenaar.

De Wolf heeft nog nooit gestudeerd en erka is nog nooit dronken geweest, kortom, ik geloof er niks van.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

De Wolf heeft nog nooit gestudeerd en erka is nog nooit dronken geweest, kortom, ik geloof er niks van.
    Je constatering over erka kan ik vanuit eigen waarneming ontkrachten.

Dan is erka gewoon nog nooit naar de Kift geweest.
    Fred Cole

Doe mij Moss maar bij die poll. Nieuwbakken veteranen weten nog steeds te overtuigen op plaat en brengen live heel veel speelplezier over (zelf gezien). Sympathieke jongens ook.

Tjing Tjing. Lijkt me een uitgemaakte zaak, al is het eigenlijk een jaar te laat.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten

Ze heeft toch al 9 miljoen kijkers met deze tophit!
    Ik vind de cover van Pene Corrida ook top:

En aan een geslaagde cover herken je een goed liedje, dus...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Tjing Tjing. Lijkt me een uitgemaakte zaak, al is het eigenlijk een jaar te laat.
    Roos zit in het buitenland toch? Dan kan ze hem niet ophalen. Zou wel mooi zijn, de maneman in zijn eentje met die prijs.

Waar gaat dat liedje nou over? Ze is een kech, maar geen goedkope kech?
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten