Pagina 165 van de 195 EersteEerste ... 65115155163164165166167175 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.641 tot 1.650 van de 1945

Onderwerp: Het grote PSV transfer topic

Waarom er interesse is in die halfbakken luilak snap ik echt niet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eresdégé Bekijk Berichten
    Waarom er interesse is in die halfbakken luilak snap ik echt niet
    Omdat hij natuurlijk best wel talent heeft. Alleen is hij idd (zoals je terecht aangeeft) lui. Maar krijg je dat er uit, dan heb je een hele goede speler aan hem. Dat zal dan ook de gedachte zijn bij clubs die interesse in hem hebben\.

In het geruchtencircuit is ook de naam van Joshua Brenet opgedoken. Er schijnen meerdere clubs interesse te hebben in deze speler.

Het lijkt op uitverkoop bij PSV. 2 halen voor de prijs van 3 cq 40% korting op alle artikelen...

Voor Brenet kan je makkelijk 25 miljoen voor vragen.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Voor Brenet kan je makkelijk 25 miljoen voor vragen.
    25 miljoen in peseta's neem ik aan...

Wat zal ik blij zijn als die Brenet weg is...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stc Bekijk Berichten
    In het geruchtencircuit is ook de naam van Joshua Brenet opgedoken. Er schijnen meerdere clubs interesse te hebben in deze speler.

Het lijkt op uitverkoop bij PSV. 2 halen voor de prijs van 3 cq 40% korting op alle artikelen...
    Mooi zo. Grote schoonmaak. Nieuwe bezems vegen schoon.

Enige nadeel is dat het vooral gaat over spelers die weggaan. Wie gaan er komen? Vroeger haalde PSV altijd spelers op bij subtoppers, maar die gaan tegenwoordig naar het buitenland.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Mooi zo. Grote schoonmaak. Nieuwe bezems vegen schoon.

Enige nadeel is dat het vooral gaat over spelers die weggaan. Wie gaan er komen? Vroeger haalde PSV altijd spelers op bij subtoppers, maar die gaan tegenwoordig naar het buitenland.
    Wie er gaan komen, geen idee. Over die Mexicaan die nu op het mini WK actief is heb ik niets meer vernomen. Marcel Brands en consorten zeggen op dit moment over de transfers.

Lijkt mij dat er in de komende 2 weken nog wat wordt aangetrokken. De Wijs en Koch zullen namelijk niet het centrale duo gaan worden nu Moreno weg is. Schwaab zou kunnen, maar er moet minimaal 1 centrale verdediger bij komen.

Het grote PSV transfer topic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    25 miljoen in peseta's neem ik aan...

Wat zal ik blij zijn als die Brenet weg is...
    Toch een prima back up?

Bij Feyenoord had je een Leerdam die een prima back up was. Nu transfervrij, dus die zou ik als Van Geel zijnde er gewoon bij nemen.

Forum Rechten