Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: Derde divisie zaterdag 2019/20

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Bron? Want op voetbal.nl staat alles nog steeds op 18.00
    Nieuwe speler van VVSB waarmee ik gisteren sushi heb gegeten. Hij wist zeker dat ze uit niet om 18.00 uur spelen. Voetbal.nl zal nog wel niet bijgewerkt zijn dan. Zag ook al een lijst in de mail van alle duels in de tweede divisie waarvan de aanvangstijd is gewijzigd. Dat zijn er nu al 306 en kunnen er nog meer worden...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dat zijn er nu al 306 en kunnen er nog meer worden...
    Dat kan niet.

De wedstrijd op de eerste speeldag van VVSB tegen Ter Leede staat al wel op 14:30 uur.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Dat kan niet.
    Daar heb je gelijk in. Het was het complete programma, zag ik later. Met wel al heeeeeeeel veel wijzigingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Daar heb je gelijk in. Het was het complete programma, zag ik later. Met wel al heeeeeeeel veel wijzigingen.
    Waar is dat te vinden?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Waar is dat te vinden?
    Nog nergens, ben ik bang. Is een mail van de KNVB naar de deelnemende clubs. Was van de tweede divisie overigens. Al zal er voor de derde divisie mogelijk een soortgelijke mail zijn verstuurd.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    De Zeeuwse deelnemers aan de derde divisie zijn ook begonnen en kijken, volgens dit artikel op Voetbal247, al uit naar het nieuwe seizoen én de derby:

https://www.voetbal247.nl/zeeuwse-cl...nieuw-seizoen/

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Steeds meer clubs zijn vol goede moed aan het seizoen begonnen.

Gisteren begon Barendrecht, al was de groep nog niet compleet en is trainer Jack van den Berg niet blij met de voorzitter, die naar verluidt een transfer wil blokkeren: https://barendrechtsdagblad.nl/sport...enkele-spelers

SteDoCo ging maandag aan de slag en trainer Frans Adelaar heeft er veel zin. De ambities zijn uiteraard weer torenhoog:

Ai, die willen de kwalificatiewedstrijden voor de KNVB beker overleven. Hebben wij weer.

Als ik zie wat die voor aanvallers hebben binnengehaald, kan ik enig gevoel van jaloezie toch niet onderdrukken.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Als ik zie wat die voor aanvallers hebben binnengehaald, kan ik enig gevoel van jaloezie toch niet onderdrukken.
    Tja, puntje van troost is dat je niet de enige bent. Menig club in de derde divisie - en ook de tweede - had die jongens best willen hebben. Maar ja, niet iedereen is zo ambitieus als SteDoCo.

Adelaar krijgt wel een interessante puzzel voorin. Zijn buitenspelers zijn gebleven, Schröder wil op 10 spelen. Dan moet hij dus bijna wel voor 4-3-3 gaan en mogelijk een van de twee aanwinsten op de bank zetten. Of hij laat Kyle vanaf de zijkant komen, dat zou eventueel kunnen. Wel een luxeprobleem natuurlijk.

Forum Rechten