Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 75

Onderwerp: Derde divisie zondag 2019/2020

Derde divisie zondag 2019/2020

Hoewel er nog geen 100% zekerheid / duidelijkheid is van de KNVB lijkt het erop dat de zondag 3e divisie er komend seizoen als volgt uit gaat zien:
    ADO’20
    Jong ADO Den Haag
    Blauw Geel’38
    DEM
    Dongen
    EVV Echt
    Gemert
    Groene Ster
    Hercules
    Hoogland
    HSC’21
    FC Lienden
    OFC
    OSS’20
    Quick
    UNA
    Westlandia

Ik kom uit 17 clubs. Als de echte kenners/volgers (Waan/Joost) meer info hebben lezen we het wel.

Feit is wel dat er ook dit seizoen weer redelijk op tijd gestart wordt met voorrondes KNVB beker en competitie en daardoor diverse clubs inmiddels zijn begonnen aan de voorbereiding. Een aantal clubs knipt die voorbereiding op in 2 blokken (bijv. nu 3 weken, dan 2-3 weken voor de vakantie en dan het vervolg).

HSC'21 is inmiddels ook begonnen aan de voorbereiding en na een weekje trainen zal er morgen voor het eerst geoefend worden. Om 11.00 uur trappen ze thuis af in Haaksbergen tegen plaatsgenoot en 2e klasser Bon Boys.

Heerlijk het gaat al weer beginnen.

Ik neem niet aan dat de KNVB nog meer belofte-teams heeft gevonden voor de Derde Divisie, dus dan blijft het inderdaad bij 2x 17 clubs.

En er is maar één voorronde van de beker.

Verder geen opmerkingen.

Twee voorrondes toch? De tweede voorronde is in september dacht ik.

Ja, klopt, maar er wordt dus niet "snel gestart" met twee voorrondes.

Ah zo. Daar hebben wij nog nooit last van gehad haha. 2 keer vrijgeloot in de eerste ronde.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8578
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Ah zo. Daar hebben wij nog nooit last van gehad haha. 2 keer vrijgeloot in de eerste ronde.
    Nooit het noodlot tarten. Zal je zien dat je straks direct als eerste uit de koker rolt op 6 juli!

Dit zal overigens wel de indeling worden, inderdaad. Of de KNVB moet de zomerkolder in de kop krijgen en ineens besluiten over te gaan op een mix. Maar dat verwacht ik niet.

OFC, UNA en FC Lienden als titelkandidaten?

Vooral Lienden denk ik, als ik zie wat die allemaal binnen hebben gehaald. Of Van de Haar moet weer racistische spatjes krijgen.

Het vertrek van Kharkouch lijkt me toch wel een forse aderlating voor OFC. En misschien dient zich wel weer een verrassende outsider aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    En misschien dient zich wel weer een verrassende outsider aan.
    Ik verwacht overigens niet dat die verrassende outsider uit Haaksbergen komt. Zal wel weer een flinke uitdaging worden om ons op tijd veilig te spelen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8578
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Vooral Lienden denk ik, als ik zie wat die allemaal binnen hebben gehaald. Of Van de Haar moet weer racistische spatjes krijgen.

Het vertrek van Kharkouch lijkt me toch wel een forse aderlating voor OFC. En misschien dient zich wel weer een verrassende outsider aan.
    Kharchouch was inderdaad wel erg belangrijk voor OFC, net als de eveneens vertrekkende middenvelder Tom Noordhoff. Maar er blijft op zich wel een zeer aardige ploeg staan. Alleen is het wel noodzakelijk dat iemand de goals gaat maken. Ze krijgen er een prima spits bij, maar dat is niet echt zo'n doelpuntenmaker. Al was Kharchouch dat in principe ook niet voor hij bij OFC belandde, dus wie weet.

Forum Rechten