Pagina 43 van de 43 EersteEerste ... 33414243
Resultaten 421 tot 428 van de 428

Onderwerp: Derde divisie zondag 2019/2020

Heey heey heey. Hem niet omkopen met kaas he.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Als ik het goed zag ben je ook nog eens geen eerste assistent. Dat betekent dat je voor onze neus staat tijdens de wedstrijd. Wel de leukste kant.
    Klopt. Andere 2 zijn normaal actief in groep van tweede divisie. Maar is wel een keer lekker als tweede assistent. Volgens mij stond daar vorig seizoen ook meer publiek, toen ik bij jullie vlagde. Is sowieso ook leuker, je vangt vaak toch wel op wat publiek roept. En soms lach ik even terug. Want ik doe het natuurlijk ook voor m'n plezier.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Je mag een topscheids assisteren, zag ik. De Brito Roque. Dus je moet na afloop wel gezellig mee de kantine in, voor Fregge ook leuk!
    Eerste keer bij hem, maar hij is inderdaad één van de betere amateur scheidsrechters die er rond loopt. De andere ASR ken ik ook, leren kennen van toernooi in Zweden.

Zijn initialen G. v. M., bedoel je die misschien??

Mag De Brito Roque ook graag de kantine in bij jullie? Zelf na de wedstrijd nog nooit gedaan, maar wie weet is er een goede reden voor haha.

Zou ik weer eens forumlid in levende lijve ontmoeten, nadat hij vorig seizoen nog schitterde door afwezigheid. Maar wel veel jong belegen kaas geregeld had, dat dan weer wel!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Zou leuk zijn. Dan leg ik een oud Ambachts kaasje voor hem klaar, als hij ooit bij ons komt. Maar dan moet hij wel op zaterdag gaan vlaggen en dat kon toch niet vanwege andere bezigheden?
    Oude kaas ben ik niet zo van, haha.

Eerst die test maar halen. Vorige was al op karakter, nu is hij nog moeilijker.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SC Heerenveen Bekijk Berichten

Eerste keer bij hem, maar hij is inderdaad één van de betere amateur scheidsrechters die er rond loopt. De andere ASR ken ik ook, leren kennen van toernooi in Zweden.

Zijn initialen G. v. M., bedoel je die misschien??

Mag De Brito Roque ook graag de kantine in bij jullie? Zelf na de wedstrijd nog nooit gedaan, maar wie weet is er een goede reden voor haha.

Zou ik weer eens forumlid in levende lijve ontmoeten, nadat hij vorig seizoen nog schitterde door afwezigheid. Maar wel veel jong belegen kaas geregeld had, dat dan weer wel!
    Nee, degene die ik bedoel heet echt G.M., zonder 'van'. Is een andere, haha.

Bij ons kwam De Brito Roque nog gezellig even in de kantine, bleef nog een aardig tijdje. Luisterde zelfs heel serieus naar de vrouw met het hondje dat een shirt met handtekeningen draagt. En ook onze keukenbrigade vond het leuk dat hij er was: https://twitter.com/ASWH_Snacks/stat...78314768244736

Succes met de test in elk geval!

De Brito Roque is een van de weinige scheidsrechters die altijd even komt buurten in de kantine. Scheids uit Middelburg en 1 uit Brabant (van beide weet ik de naam niet) doen het ook altijd.
    Verder druipen ze inderdaad vaak zo snel mogelijk af met hun megakoffer op wieltjes.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9000
    En dan heb je ook nog Luinge, die sluit vaak zelf de kantine af nadat hij een paar smartlappen heeft gezongen. Maar die fluit volgens mij alleen nog maar feestwedstrijden tegenwoordig.

Ik hoorde dat Luinge vaak ook voor de wedstrijd in de kantine zit.

Ik heb hem ook meegemaakt op een feest van een jubilerende vijfde klasser waar hij als scheidsrechter was uitgenodigd voor een wedstrijdje.
    Luinge was een gezellige gast, voor, tijdens en na de wedstrijd, met ook mooie verhalen.
    Overigens was hij ook een goede scheidsrechter bij de profs en later bij de amateurs.

Luinge was sportquiz presentator bij ons en daarna kaarten om rondjes bier. Hij had een chauffeur meegenomen die avond, en deed ongeveer het licht uit in de kroeg.

Forum Rechten