Pagina 13 van de 42 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 412

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Oei, Delfstrahuizen. Pikant potje. In mijn 9 jaar als KNVB scheidsrechter hier de enige keer een wedstrijd moeten staken.

Hoppa, bij mede promovendus Twente staat RKCate alweer aan de goede kant van de score bij de rust. Volhouden nu!

8-3 voorsprong rustig uitspelen nu

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Ik veronderstel dat mijn voorspelling voor ADO-Sparta hier ook op 1-2 blijven staan?

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SC Heerenveen Bekijk Berichten
    Oei, Delfstrahuizen. Pikant potje. In mijn 9 jaar als KNVB scheidsrechter hier de enige keer een wedstrijd moeten staken.
    Dat moet aan de tegenstander gelegen hebben. Of de scheids!!!!
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Dat moet aan de tegenstander gelegen hebben. Of de scheids!!!!
    Vooral aan EBC/Delfstrahuizen zelf en een klein beetje aan mij, haha. 2x rood ook gegeven, 2x voor het k woord ook. Raar volk daar, haha.

De overwinning is al binnen voor SVZ

Weer een hele slechte wedstrijd, maar wel 3 punten. 2-3 voorlopig in Sittard, met 2 dezelfde uitslagen bij de laatste wedstrijd.
    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

In een draak van een wedstrijd haalt PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) wel de 3 punten op bij Vitesse (Kralinger)
    Maar als we alle wedstrijden slecht spelen maar wel de punten pakken vind ik het best.

Wat gebeurt er komend weekend overigens? Gaan we maar met de 6 duels spelen of nemen we later de 3 overige duels (van Feyenoord, Ajax en PSV) nog mee?

Forum Rechten