Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 68

Onderwerp: CONCACAF Gold Cup 2019

Mooi toernooi. Ik zag van de week in samenvatting Jamaica in actie tegen Amerika, die maakten een prima indruk. Ze hebben veel ervaring uit de MLS, waaronder Andre Blake die een uitstekende keeper is. Bovendien heeft Leverkusen-ster Leon Bailey definitief voor Jamaica gekozen, dus ik ga ze volgen.

Curacao is ook wel leuk om te volgen. Hoop spelers met een Eredivisie verleden.

Er zijn ook een paar wedstrijden buiten de VS. Costa Rica en Jamaica zijn gastheer van de eerste speelronde van hun groep.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8255
    Volgens mij komen Mexico en de VS niet met de allerbeste selectie naar het toernooi, als ik de namen zo zag. Lijkt dus nog geen uitgemaakte zaak dat één van deze twee zal winnen.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Spanning alom op de eerste dag: Canada wint met 4-0 tegen Martinique, Mexico klopt Cuba met 7-0.

En die komen allemaal nog eens met hun B selecties.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8255
    In poule B zette Costa Rica het niet te onderschatten Nicaragua met 4-0 aan de kant.

Haïti won met 2-1 van Bermuda. Die ploeg kwam op voorsprong, maar trok daarmee duidelijk een te grote broek aan. Na rust zette Pierrot - oh, Pierrot - de zaak recht met 2 goals.

Vandaag speelt Curaçao tegen El Salvador. Onze favorieten verloren twee jaar terug de drie pouleduels, maar willen het nu beter doen. In 2017 scoorden ze ook niet, daar hopen ze uiteraard ook verandering in te brengen.

Ik heb even wat korte samenvattingen gekeken, maar de onderlinge verschillen in kwaliteit zijn wel heel groot. Het lijkt wel vrouwenvoetbal

Pierrot zijn marktwaarde schiet wel omhoog zo. Ben benieuwd of hij volgend jaar nog bij Moeskroen speelt.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ik heb even wat korte samenvattingen gekeken, maar de onderlinge verschillen in kwaliteit zijn wel heel groot. Het lijkt wel vrouwenvoetbal

Pierrot zijn marktwaarde schiet wel omhoog zo. Ben benieuwd of hij volgend jaar nog bij Moeskroen speelt.
    Dit is dan ook een toernooi dat absoluut geen uitbreiding van het aantal deelnemers nodig had. Nicaragua en Cuba gaan het niveau echt niet opkrikken.

Forum Rechten