Pagina 36 van de 53 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 526

Onderwerp: Achilles '29

Hij ken het beter over zn 11 punten hebben dan over Achilles.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Ik waag het trouwens te betwijfelen dat niemand het ermee eens is. Niet elke voorzitter zegt altijd wat hij denkt.
    Haha.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Mwah... NO heeft wel een punt, of die voorzitter dus eigenlijk. Achilles 1, het Tweede Divisie team, moet natuurlijk meteen uit de competitie gehaald worden.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Ik zie ook niet in waarom dit onzin zou zijn. Die voorzitter heeft zeker een punt.

Ach, beetje Amsterdamse bluf altijd met die Westerhof.
    Als hij bovenaan had gestaan met AFC was hij er niet over begonnen, nu ze zelf onderaan staan zoekt hij iets om de kans op handhaving te vergroten.
    Op een nieuwjaarsreceptie moet je vooral naar je eigen club kijken en vooruit kijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Ik zie ook niet in waarom dit onzin zou zijn. Die voorzitter heeft zeker een punt.
    Omdat er altijd gewacht wordt tot een faillissement definitief is. En bij Achilles kan er ook zomaar weer een weldoener opstaan die even de belastingschuld aftikt.

Daarnaast is enkel de BV failliet en niet de hele vereniging die de licentie voor 2e Divisie heeft. Dat heeft veel meer haken en ogen dan de voorzitter van AFC tussen de bedrijven door in zijn speech aanhaalt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Ach, beetje Amsterdamse bluf altijd met die Westerhof.
    Als hij bovenaan had gestaan met AFC was hij er niet over begonnen, nu ze zelf onderaan staan zoekt hij iets om de kans op handhaving te vergroten.
    Op een nieuwjaarsreceptie moet je vooral naar je eigen club kijken en vooruit kijken.
    Zo zie ik het ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Omdat er altijd gewacht wordt tot een faillissement definitief is. En bij Achilles kan er ook zomaar weer een weldoener opstaan die even de belastingschuld aftikt.

Daarnaast is enkel de BV failliet en niet de hele vereniging die de licentie voor 2e Divisie heeft. Dat heeft veel meer haken en ogen dan de voorzitter van AFC tussen de bedrijven door in zijn speech aanhaalt.
    Ben het eens met Satyr en Kralinger.
    Westerhof heeft zeker een punt.

Achilles'29 zit al zo lang in financiële problemen . Keer op keer schermt Derks met oplossingen, tot aan Braziliaanse leningen aan toe.
    Het faillissement is nog niet definitief , tot woensdag kan de club beroep aantekenen.
    Doen ze dat niet dan zou de KNVB het eerste en de beloften direct uit competitie moeten halen.
    Tekenen ze wel beroep aan, dan alle poginkjes tot traineren direct de kop indrukken.

En de KNVB zou constructies zoals die bij Achilles '29 direct moeten verbieden.
    En ik denk niet dat Westerhof zich met zijn uitspraken laat leiden door de stand van AFC op de ranglijst.

Je bent het eens met twee personen die het met je eens zijn?

Je hebt zelf eerder dit topic aangegeven niet echt juridisch onderlegt te zijn. Dan kun je wel van alles vinden, de werkelijkheid is dat de KNVB gewoon haar eigen reglementen volgt en tevens de tijd neemt om dit gelijk goed te regelen. Je wilt niet achteraf allerlei rechtzaken krijgen omdat de KNVB te snel een foute beslissing heeft genomen.

Je zou met name voor een club aan de Zuidas verwachten dat men de juridische complexiteit van de situatie begrijpt. Je zou als Amsterdamse club toch ook niet moeten verschuilen achter wat stuntelaars uit Groesbeek?
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten