Pagina 35 van de 53 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 526

Onderwerp: Achilles '29

Alleen Achilles denk ik. Stichtingen had je wel heel veel, maar dat mag niet meer toch? Althans, spelers moeten bij de club zelf onder contract staan.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5990462
    Klopt, geregistreerde KNVB-contracten moeten ze met de club aangaan.

In zijn nieuwjaarstoespraak geeft voorzitter Westerhof van AFC zijn uitgesproken mening over de toestanden bij Achilles'29 .
    http://www.afc.nl/nieuws?c=1&id=5610

Waarom zou je dat willen lezen?

Wat een hoop gezever van hem.

Omdat deze man vaak geen blad voor de mond neemt, lees ik het meestal wel als ik iets van hem tegenkom.
    Inderdaad ook veel gezever, maar wat hij zegt over Achilles'29 vond ik wel de moeite waard.

Gaan we nu van iedereen die een mening heeft over Achilles een stukje plaatsen?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Gaan we nu van iedereen die een mening heeft over Achilles een stukje plaatsen?
    Nee alleen de meningen die in het straatje van NO vallen.

Vooral de volgende zinnen van Westerhof vind ik opmerkelijk.
    Ik heb ze nog geen andere mede-voorzitter horen uitspreken.
    "Als dit geen consequenties heeft voor de competitie dan kan elke club uit de competitie alle reserves van een aantal eredivisieclubs inhuren voor astronomisch hoge bedragen, vervolgens alle wedstrijden winnen, uiteraard niets betalen, failliet gaan en vrolijk verder voetballen volgend jaar."
    "Dus KNVB neem je verantwoording en neem Achilles nog voor het as weekeinde (eventueel preventief) uit de competitie en voorkom zo dat de vlek alleen nog maar groter wordt . "

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Vooral de volgende zinnen van Westerhof vind ik opmerkelijk.
    Ik heb ze nog geen andere mede-voorzitter horen uitspreken.
    "Als dit geen consequenties heeft voor de competitie dan kan elke club uit de competitie alle reserves van een aantal eredivisieclubs inhuren voor astronomisch hoge bedragen, vervolgens alle wedstrijden winnen, uiteraard niets betalen, failliet gaan en vrolijk verder voetballen volgend jaar."
    "Dus KNVB neem je verantwoording en neem Achilles nog voor het as weekeinde (eventueel preventief) uit de competitie en voorkom zo dat de vlek alleen nog maar groter wordt . "
    Logisch dat niemand anders dat zegt want het is klinklare onzin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Logisch dat niemand anders dat zegt want het is klinklare onzin.
    Wel opmerkelijk dan, voor de voorzitter van de club die al 5 jaar achtereen werd uitgeroepen tot best presterende amateurclub van Nederland.
    Ik waag het trouwens te betwijfelen dat niemand het ermee eens is. Niet elke voorzitter zegt altijd wat hij denkt.

Forum Rechten