Pagina 54 van de 56 EersteEerste ... 4445253545556 LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 554

Onderwerp: Achilles '29

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5995962
    Ja, maar hoe up to date dat is vraag ik me altijd af. Heb meer het idee dat ze de spelers hebben laten staan waarvan ze niet weten of die zijn vertrokken. En dan Clout en Dekkers toegevoegd.

Nou ja, eind juli weten we vast meer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Vanmiddag ontving ik van VI een mail met daarin de PDF van de proefversie van de pagina's over de derde divisie in de seizoengids. Alle clubs stonden er al keurig in, behalve De Dijk en Achilles '29. Selectie volledig leeg. Geen trainer. Volgens mij hebben ze gewoon echt helemaal niemand. Bizar.
    Jij krijgt die pdf om de pagina van je club te controleren?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5995962
    Yes. Vanavond ook de proefversie van ELF gezien en ook daar alleen vraagtekens en kruisjes. Begreep dat zij nog wel contact hebben gehad met de club, maar die kon niets aanleveren.

Kijk nou, elf spelers op het trainingsveld. Verder alles geheim, dus ik hoop maar dat VI nog wel wat info los kan peuteren.

https://www.gelderlander.nl/voetbal-...ding~a2a467ae/
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

"Technisch manager Frans Derks weigerde bij de eerste training commentaar en verbood spelers en trainer Johan van Osch met de pers te praten. Een gesprek met Van Osch werd door Derks afgebroken. Derks, die ook assistent-trainer is, liet de verslaggever van deze krant weten de hele voorbereiding geen informatie te willen geven."

Ik mag toch aannemen dat de verslaggever daar zich niet bij neerlegt en via andere bronnen op zoek gaat naar wat zich precies afspeelt bij Achilles?
    En waar is Theo van Cleef als je 'm nodig hebt?

Tja, de club is niet verplicht met de pers mee te werken. De journalist kan een klacht indienen bij club en KNVB maar of dat wat uithaalt? Al is het een fout signaal als een club de media buitensluit.

Wat moet er in de krant geschreven worden over Achilles dan?

Men mag blij zijn dat er uberhaubt een journalist interesse toont in een onbeduidende club zonder spelers uit de 3e divisie.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Nog een Derks op het veld, spelersmakelaar, Canadese gelukszoekers. Ze hebben niet veel geleerd in Groesbeek.
    Die gaan echt de competitie niet in.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5995962
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Kijk nou, elf spelers op het trainingsveld. Verder alles geheim, dus ik hoop maar dat VI nog wel wat info los kan peuteren.

https://www.gelderlander.nl/voetbal-...ding~a2a467ae/
    Van VI hoef je in dat opzicht denk ik weinig te verwachten. Volgens mij redeneren die heel eenvoudig: geen info aangeleverd, dan maar leeg. Met een zin dat Achilles niets ingestuurd heeft als verklaring. Ik denk dat zij niet veel interesse in Achilles meer hebben nu het profavontuur definitief over is.

Degene die voor ELF de Nationale Voetbal Gids maakt, zit er wat dat betreft veel meer bovenop. Die heeft ook een poging gewaagd gisteren, maar kreeg ook van Derks te horen dat ze niets wilden / konden zeggen en ook niets konden aanleveren. Dus dat sluit wel aan bij het stukje uit De Gelderlander.

Overigens zie ik Richard Lupungu er nog niet bij op de foto, hoewel hij wel overschrijving had aangevraagd.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 25-07-18 om 08:37.

Forum Rechten