Pagina 43 van de 47 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 470

Onderwerp: Achilles '29

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Achilles'29 schijnt gisteren, de uiterste datum, niet in beroep te zijn gegaan tegen het faillissement.
    Dat is nu dus definitief , neem ik aan.
    Dus, de schuldeisers , waaronder de fiscus, wij met zijn allen dus, kunnen naar het geld fluiten.
    De KNVB wilde dat eerst afwachten en dan bekijken hoe het verder moet.
    Mag Achilles '29 nu een doorstart maken op hetzelfde niveau ?
    En blijven constructies zoals bij Achilles ook in de toekomst mogelijk ?
    Als je het artikel zou lezen dat eerder geplaatst werd zou je alle antwoorden weten.

Kortgezegd; aangezien de licentie op de vereniging staan kan de KNVB niet anders dan toekijken aan de zijlijn. Het is aan de entiteit die de licentie draagt om aan de voorwaarden te voldoen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Als je het artikel zou lezen dat eerder geplaatst werd zou je alle antwoorden weten.

Kortgezegd; aangezien de licentie op de vereniging staan kan de KNVB niet anders dan toekijken aan de zijlijn. Het is aan de entiteit die de licentie draagt om aan de voorwaarden te voldoen.
    " Het artikel "? Ik lees veel artikelen over Achilles '29. Maar uiteraard niet allemaal.
    Nergens kan ik iets vinden over of de KNVB een eind wil maken aan dergelijke slechte constructies.
    Het woord entiteit zegt mij niks.
    Ik zie dat de KNVB de vereniging de tijd wil geven alsnog aan de licentie-eisen te voldoen.

Wanneer Achilles'29 straks gewoon verder kan in de tweede divisie concludeer ik dat wanbeleid loont bij de KNVB.
    ( Jaja, ik begrijp, dat de KNVB kennelijk slechts kan toekijken. Maar ik mag toch aannemen dat de bond al lang op de hoogte is van de financiële problemen bij de club en dat ze ook weten welke constructie Derks c.s. hebben bedacht en wat bij faillissement de gevolgen kunnen zijn )

Wanneer Achilles'29 straks gewoon verder kan in de tweede divisie concludeer ik dat wanbeleid loont bij de KNVB.
    ( Jaja, ik begrijp, dat de KNVB kennelijk slechts kan toekijken. Maar ik mag toch aannemen dat de bond al lang op de hoogte is van de financiële problemen bij de club en dat ze ook weten welke constructie Derks c.s. hebben bedacht en wat bij faillissement de gevolgen kunnen zijn )
    De reglementen zijn misschien fout opgesteld, maar daar is nu niets meer aan te doen. Achilles'29 mag dus gewoon blijven spelen in de Tweede Divisie aangezien de club (die de licentie bezit) niet failliet is. Pas als de club niet kan voldoen aan de licentie-eisen kunnen ze uit de competitie gehaald worden.

De reglementen kunnen wel aangepast worden natuurlijk, om te voorkomen dat zo'n situatie in de toekomst nogmaals voor komt.

En dan kun je inderdaad zeggen dat wanbeleid niet afgestraft wordt, maar dat is niet de fout van Achilles'29, want volgens de regels hebben ze nog steeds recht om mee te doen in de Tweede Divisie.

" Het artikel "? Ik lees veel artikelen over Achilles '29. Maar uiteraard niet allemaal.
    Nergens kan ik iets vinden over of de KNVB een eind wil maken aan dergelijke slechte constructies.
    Het woord entiteit zegt mij niks.
    Ik zie dat de KNVB de vereniging de tijd wil geven alsnog aan de licentie-eisen te voldoen.

Deze:
    https://www.gelderlander.nl/voetbal-...root~a8c83127/

De hele situatie is juist een pleidooi voor licentie eisen bij 'amateur'-clubs die profclubje spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    De reglementen zijn misschien fout opgesteld, maar daar is nu niets meer aan te doen. Achilles'29 mag dus gewoon blijven spelen in de Tweede Divisie aangezien de club (die de licentie bezit) niet failliet is. Pas als de club niet kan voldoen aan de licentie-eisen kunnen ze uit de competitie gehaald worden.

De reglementen kunnen wel aangepast worden natuurlijk, om te voorkomen dat zo'n situatie in de toekomst nogmaals voor komt.

En dan kun je inderdaad zeggen dat wanbeleid niet afgestraft wordt, maar dat is niet de fout van Achilles'29, want volgens de regels hebben ze nog steeds recht om mee te doen in de Tweede Divisie.
    Precies, de regels zijn niet goed, maar daar kan Achilles'29 ook niets aan doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Precies, de regels zijn niet goed, maar daar kan Achilles'29 ook niets aan doen.
    Straks ga ik nog ergens lezen dat het arme Achilles '29 de dupe is geworden van regels die niet goed zijn

Straks ga ik nog ergens lezen dat het arme Achilles '29 de dupe is geworden van regels die niet goed zijn
    Nu draai je het om.

Maar als de KNVB regels niet goed zijn bij faillisementen en een club gaat failliet. Dan kun je Achilles toch niet verwijten dat de regels niet goed zijn?

Team voor vanmiddag ziet er minder zwak uit dan verwacht.
    De grote meneren zijn er niet bij, maar veel bankzitters zijn nog altijd bij Achilles'29 en die spelen nu gewoon, aangevuld met enkele spelers uit Jong Achilles'29.
    Dat worden geen dubbel cijfers dus.

Ook Lienden heeft forse kritiek op de KNVB omtrent de Achilles '29 soap:
    https://www.voetbal247.nl/fc-lienden...-en-willekeur/

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1146866
    Was toch vooral een veredeld Jong Achilles, als ik de namen zie:

Royendijk, Begic, Geutjes, Lambert, Willems, Schiks, Prosper-Fini, Eddarkaoui, de Vos, Naqqadi en Zeeman. Die hadden we voor de winterstop nog niet vaak gezien. Dan is 2-0 niet slecht. Frans Derks deed de coaching.

Forum Rechten