Pagina 41 van de 44 EersteEerste ... 313940414243 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 431

Onderwerp: Achilles '29

Ik ben tegenwoordig louter als supporter bij de jeugd betrokken, maar toen ik dat ook op andere vlakken werd het een steeds meer gewoon goed dat het gebeurde. En ik vrees dat het sindsdien niet minder is geworden.

Ik vrees ook dat het een onomkeerbaar proces is.

En als dan zo'n club, zoals nu Achilles'29, omvalt is het tranen met tuiten. ik kan er eigenlijk geen medelijden mee krijgen. Ze hebben als club gekozen om deze route te varen.

Trainer Eric Meijers opgestapt bij Achilles'29.

https://www.gelderlander.nl/voetbal-...s-op~a85ae737/

Heeft hij het nog lang vol gehouden, maar ja dat moest hij natuurlijk ook wel met zijn Achilles- hart en goede vriendschap met de familie Derks.
    Nu kon hij waarschijnlijk niet veel anders meer.

Logisch dat deze trainer zich er niet voor leent om met een B- of C-selectie aan te treden tegen Lienden.
    Ik kom nogal eens tegen dat Meijers dacht terug te kunnen komen in de tweede divisie door 5 a 6 keer in de week te trainen en zo het verschil te maken t.o.v. de concurrenten die maar de helft daarvan trainen.
    Dat moet hem toch ook wat tegengevallen zijn.

Mooie vergelijking van Theo Uphus op voetbalprof :
    De opmerking van mevrouw Bakker – Derks, dat de spelers zich aan de contracten moeten houden, doet mij aan de ondergang van de Titanic denken. Het schip zinkt, de leden van het orkest dreigen mee ten onder te gaan en wat zegt de orkestleider ?
    Doorspelen !

En bij de KNVB blijft het nog steeds angstwekkend stil....

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1134177
    Voetbalprof, wat een koning is dat. Maar wie is Theo Uphus dan? Heeft-ie een hulpje tegenwoordig?

De KNVB heeft zojuist laten weten dat ze voorlopig niks kunnen doen aan de situatie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    De KNVB heeft zojuist laten weten dat ze voorlopig niks kunnen doen aan de situatie.
    Kunnen ze naar de reglementen kijken om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ja, maar daar hebben ze voor nu niks aan. Het is allemaal weer broddelwerk van jewelste geweest.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Competitievervalsing als Achilles '29 gaat spelen met een C-elftal.
    Maar met die beloften heeft de KNVB al bewezen daarvoor niet terug te deinzen.

Natuurlijk zo snel mogelijk een eind maken aan zulke Derks-constructies.

Forum Rechten