Pagina 40 van de 47 EersteEerste ... 303839404142 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 470

Onderwerp: Achilles '29

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fisherprice Bekijk Berichten
    Zo wild is die gedachte niet. Achilles heeft zich als zaterdagteam laten inschrijven zodat het zondagteam in de 4e klasse kon blijven. Jong Achilles mocht voetballen in de hoofdklasse als resultaat van de gesprekken die Achilles met de KNVB heeft gevoerd. Nadeel is nu natuurlijk dat de zondag vierdeklasser geen spelers kan leveren aan de tweede divisionist. En de contracten van spelers van jong Achilles zijn ook opgezegd dus die zullen ook niet zoveel puf meer hebben.

Daarom gok ik op spelers uit de A1, hoe belachelijk kun je jezelf maken? De KNVB kan dat toch niet toelaten?
    Ingeschreven als zaterdagteam. Dat wist ik niet.
    Het lijkt er op dat van tevoren al rekening is gehouden met het faillissement scenario.
    Hoe hoog speelt het tweede zaterdagteam van Achilles?

Zaterdag 2 is een puur recreatief elftal dat tegen derde, vierde of vijfde elftallen uit de regio speelt. De A1 speelt tenminste nog landelijk in de tweede divisie. Maar ja, moet je dat die jongens aan doen?

Zaterdag 2 is een puur recreatief elftal dat tegen derde, vierde of vijfde elftallen uit de regio speelt. De A1 speelt tenminste nog landelijk in de tweede divisie. Maar ja, moet je dat die jongens aan doen?
    Natuurlijk niet.
    Maar na deze uitspraak kun je alles verwachten: ‘We hebben vijfhonderd voetballende leden’, benadrukt bestuurslid Elrie Bakker-Derks. Maar over wie er dan als trainer langs de lijn staat en welke spelers er aantreden, kan ze nu geen uitspraak doen.

Via: https://tweededivisie.nl/nieuws/achi...aag-is-alleen/

Volgens mij had Achilles '29 tot gisteren de tijd om beroep aan te tekenen tegen het vonnis van de rechtbank.
    Ik heb er geen bericht over kunnen vinden.
    Is de club, de BV, nu definitief failliet ?
    KNVB, grijp toch in !

Ik zou gewoon even met Zeist gaan bellen als ik jou was noord-ooster. Ze kunnen wel iemand gebruiken die precies de juiste oplossing weet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik zou gewoon even met Zeist gaan bellen als ik jou was noord-ooster. Ze kunnen wel iemand gebruiken die precies de juiste oplossing weet.
    Heb ikke doan mejong, moar se wilt niet luustern

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Heb ikke doan mejong, moar se wilt niet luustern
    Ze verstonden je niet.

Ik vind het erg knap dat je JO19-1 in de 2de divisie speelt als de gehele club 500 voetballende leden heeft.

Of nee, het zal toch niet....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ze verstonden je niet.
    Hij wil het vast wel herhalen....

Ze hebben een BVO-opleiding op poten gezet met scouting en de hele rimbam. Dus ja, het zal wel.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten