Pagina 42 van de 44 EersteEerste ... 324041424344 LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 431

Onderwerp: Achilles '29

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Voetbalprof, wat een koning is dat. Maar wie is Theo Uphus dan? Heeft-ie een hulpje tegenwoordig?
    voetbalprof.com, een site waar nog wel eens leuke stukjes op staan. Niet 13 in een dozijn.
    Staan ook stukjes van Uphus op. Vond dit wel een leuke vergelijking.

Boy van de Beek is er al uit; die gaat naar De Treffers.
    In principe mag hij 1-2-2018 spelen, maar De Treffers probeert dat nog iets te versnellen.

Van De Treffers site.

De Treffers heeft met Boy van de Beek overeenstemming bereikt voor een overgang naar De Treffers die per 1 februari in zal gaan. De Treffers doet er natuurlijk alles aan om dit te bespoedigen. Doordat de curator van Achilles’29 de spelercontracten opgezegd heeft was Boy in de gelegenheid om de overstap te maken.
    De 24-jarige Nijmegenaar en aanvoerder speelde sinds het seizoen 2015-2016 voor Achilles’29. Daar kwam hij in de afgelopen seizoenen tot 65 wedstrijden in de Jupiler League (7 goals, 8 assists), 14 duels in de Tweede Divisie (2 goals, 7 assists) en 7 wedstrijden in de KNVB Beker (2 goals, 2 assists).
    Vooral één van de twee goals in de Tweede Divisie zullen de rood-zwarten nog wel bijstaan. Zo scoorde Boy in de derby de winnende goal zodat De Treffers met een 2-1 verlies huiswaarts keerde.
    Eerder speelde Boy in de jeugd van NEC en daarna voor Germania en Alverna. Bij Germania was assistent trainer Willie Willems zijn hoofdtrainer.
    Met de komst van Boy is de eerste aanwinst deze winterse transferperiode bekend. De Treffers zal er alles aan doen om Boy zo spoedig mogelijk speelgerechtigd te maken zodat hij zijn goals en assists voortaan in ons mooie rood en zwart kan gaan maken.
    Boy is blij met de overgang van Achilles’29 naar De Treffers. ‘Ik heb er heel veel zin in. De laatste maanden heeft De Treffers laten zien dat ze me graag wilde hebben en het gevoel is gewoon goed bij de club. Sommige mensen bij Achilles’29 zullen me deze stap niet in dank afnemen vanwege de rivaliteit maar ik denk nu aan mezelf en aan mijn toekomst, die zie ik bij De Treffers. Ik ga een punt zetten achter een hectische periode en ga me bij De Treffers weer heerlijk bezig houden met voetbal!’
    ‘Toen ik bij Alverna voetbalde had ik de keuze tussen De Treffers en Achilles maar koos ik voor Achilles. Zij voetbalden in de Jupiler League en dat wilde ik meemaken.’
    Welk gevoel heeft Boy bij De Treffers? ‘Nogmaals een heel goed en warm gevoel. Het is een club met een mooi complex en waarbij er bij elke thuiswedstrijd maar ook uitwedstrijd veel supporters staan. Betrokken mensen binnen de club!’
    De Treffers wenst Boy ontzettend veel plezier en succes bij De Treffers!

Ik heb bij de toto bij Lienden - Achilles'29 18-1 ingevuld. Zal het echt zover gaan komen? Of zal deze wedstrijd alsnog uit het programma genomen worden? Of zelfs een BNO op wedstrijdformulier?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1130000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    voetbalprof.com, een site waar nog wel eens leuke stukjes op staan. Niet 13 in een dozijn.
    Staan ook stukjes van Uphus op. Vond dit wel een leuke vergelijking.
    Okee, kende Uphus nog niet, alleen de voetbalprof zelf. Super enthousiaste man, al is de kwaliteit van de artikelen niet top. Maar ik vind het wel mooi dat hij geregeld zelf voor content zorgt, in tegenstelling tot knip- en plaksites als 247voetbal en dergelijke.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjorro Bekijk Berichten
    Ik heb bij de toto bij Lienden - Achilles'29 18-1 ingevuld. Zal het echt zover gaan komen? Of zal deze wedstrijd alsnog uit het programma genomen worden? Of zelfs een BNO op wedstrijdformulier?
    Ben ook echt heel benieuwd. Kan me zelfs nog voorstellen dat ze, na pakweg drie 15-0 nederlagen op rij, zelfs alsnog besluiten om te stoppen.

Al schijnt het toch weer mee te vallen met dat campingteam, lees ik nu:

https://www.gelderlander.nl/voetbal-...root~a8c83127/
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 12-01-18 om 08:41.

Okee, kende Uphus nog niet, alleen de voetbalprof zelf. Super enthousiaste man, al is de kwaliteit van de artikelen niet top. Maar ik vind het wel mooi dat hij geregeld zelf voor content zorgt, in tegenstelling tot knip- en plaksites als 247voetbal en dergelijke.
    Mee eens, al vind ik het wel storend dat hij regelmatig feit en mening door elkaar gebruikt.

Ben ook echt heel benieuwd. Kan me zelfs nog voorstellen dat ze, na pakweg drie 15-0 nederlagen op rij, zelfs alsnog besluiten om te stoppen.

Al schijnt het toch weer mee te vallen met dat campingteam, lees ik nu:

https://www.gelderlander.nl/voetbal-...root~a8c83127/
    Conclusie is dus dat de KNVB juist heeft gehandeld.

En wie neemt het over van Eric Meijers bij Achilles? Theo van Cleef!
    Google maar eens op 'Theo van Cleef', 'DESO', 'TOP Oss' en 'Union'...

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1130000
    Haha mooi, daar heb ik wel al de nodige verhalen over gehoord van iemand in ons team die jaren in Nijmegen voetbalde.

Haha mooi, daar heb ik wel al de nodige verhalen over gehoord van iemand in ons team die jaren in Nijmegen voetbalde.
    Deel ze dan met ons.

Achilles'29 schijnt gisteren, de uiterste datum, niet in beroep te zijn gegaan tegen het faillissement.
    Dat is nu dus definitief , neem ik aan.
    Dus, de schuldeisers , waaronder de fiscus, wij met zijn allen dus, kunnen naar het geld fluiten.
    De KNVB wilde dat eerst afwachten en dan bekijken hoe het verder moet.
    Mag Achilles '29 nu een doorstart maken op hetzelfde niveau ?
    En blijven constructies zoals bij Achilles ook in de toekomst mogelijk ?

Forum Rechten