Pagina 8 van de 35 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 350

Onderwerp: Satékroketten Koep Afreak 2019 Lekker & Gezond- Discussietopic

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Waarmee? Darten?
    Copa America
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Speel ik daar ook mee met Congo of zijn wij niet uitgenodigd?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7745
    Na een zware en lange selectieprocedure heb ik de 23 spelers die Tanzania naar het goud moeten leiden geselecteerd.

De aanvoerdersband wordt gedragen door Frank Domayo, een echte smaakmaker.

Na 39 jaar weer eens van de partij. Het hele land is trots. President John Pombe Magufuli gaf iedereen na de kwalificatie al een stuk land in Dodoma. Ben benieuwd wat we krijgen bij toernooiwinst... Misschien een snackbar?

De Taifa Stars zijn er klaar voor!

Onze nieuwe tactiek: bij de elftalfoto al voor verwarring zorgen door af te wijken van de gangbare opstelling

Zeg wij hebben geen krant of internet hier. Wanneer begint het toernooi en waar mogen wij onze shirtjes ophalen?

#Verstuurd met mijn Postduif vanuit de dorre vlakte.

21 juni tot 19 juli
    Laatst gewijzigd door FC Zwolle Ole; 14-06-19 om 12:11.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Ik lees dat Mali morgen een bondsvergadering moet houden van de FIFA en als dat niet gebeurd, worden ze uit het toernooi gebonjourd! Burfina Faso staat klaar om in te vallen.

Bij Benin heb ik de volgende ellendebende een shirt gegeven:

Goalkeepers: Saturnin Allagbe (Niort/FRA), Fabien Farnolle (Yeni Malatyaspor/TUR), Cherif Dine Kakpo (Buffles Borgou)
    Defenders: Khaled Adenon (Amiens/FRA), Moise Adilehou (Levadiakos/GRE), Seidou Baraze (Yzeure/FRA), Rodrigue Fassinou (ASPAC), Emmanuel Imorou (Caen/FRA), David Kiki (Red Star/FRA), Junior Salomon (Plateau Utd/NGR), Olivier Verdon (Sochaux/FRA)
    Midfielders: Jordan Adeoti (Auxerre/FRA), Sessi D’Almeida (Yeovil/ENG), Rodrigue Kossi (Club Africain/TUN), Mama Seibou (Toulon/FRA), Stephane Sessegnon (Genclerbirligi/TUR), Anaane Tidjani (Ben Guerdane/TUN)
    Forwards: Desire Azankpo (Senica/SVK), David Djigla (Niort/FRA), Jodel Dossou (Vaduz/LIE), Steve Mounie (Huddersfield/ENG), Mickael Pote (Adana Demirspor/TUR), Cebio Soukou (Hansa Rostock/GER)

Ik had zo weinig keus, dat ik spelers uit de eigen competitie heb gekozen. Is het niveau van het WK voor vrouwen, maar dan gespeeld door mannen. Het grootste probleem speelt zich af tussen de palen, mijn drie keepers zijn de toppers in de selectie, maar er kan maar één keepen. Ik denk er over om die andere twee als verdediger op te stellen. Of spits. Bijvoorbeeld.

edit: Dat van Mali is echt waar, https://www.africanews.com/2019/06/1...-out-of-afcon/
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Ik heb geen idee wat mijn selectie is, ik zie wel wie komt opdagen.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Mijn vakantie zit er inmiddels ook op!!

Morgen de eerste training met de selectie van Madagaskar.

Geen idee wat ik zal aantreffen

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7745
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marinos Bekijk Berichten
    Zeg wij hebben geen krant of internet hier. Wanneer begint het toernooi en waar mogen wij onze shirtjes ophalen?

#Verstuurd met mijn Postduif vanuit de dorre vlakte.
    Is het zo erg in Ivoorkust? Hier in Tanzania hebben we gewoon WiFi en 4G als een zonnetje.

Heerlijke voorbereiding op Zanzibar. Er is net een dameshockeyteam geland voor een vakantie, hopelijk leiden zij de boel niet te veel af.

Deze was heur badpak al vergeten bijvoorbeeld...

Ook bij Guinee-Bissau geen problemen. Ik heb van de bond gehoord dat nagenoeg al mijn spelers geboren zijn in Portugal, dus ik neem alvast een voorschot op mijn selectie:

Guinee-Bissau gaat voor de eindoverwinning!

Forum Rechten