Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 98

Onderwerp: For The Love Of Hip Hop

Ik vond m altijd wel wat hebben, maar hij is beter geworden.
    Niet nieuw, wel dope. Wallah!!
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Dit is hip hop, of een heel goed jointje.

Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Mocrohop is voor mij no go bro De beats hebben tegenwoordig wel een ok niveau gehaald hoor ik, maar dan zo'n stem, en de lyrics, daar luister ik niet voor m'n lol naar.

Het eerste projectje van RZA, alleen die intro al in het Duits

Laatst gewijzigd door U.G.; 13-11-16 om 13:14.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Op verzoek van bovenstaande...

Namens de doelgroep bedankt. To me it ain't shiiit.

Nu ik er toch ben, ik heb deze pas ontdekt en voor mij is dit de beste drop ooit. Wat een bazentrack.

Laatst gewijzigd door Ska P 187; 25-12-16 om 21:20.

Eh Ska, goed dat je zelf komt met deze. Je bent een fan dus mss ken jij het me uitleggen, want mijn kinderen en de mocros de cabeca vacia die ik ken weten het helemaal niet.

Hij heeft het over een wijffie die in love is with the coco ( coke, maar dan vanuit een dealersperceptie ) maar z'n boys houden van de bang bang ( triggerhappy dus ). Heeft ie het nu over een snitch en gebruikt ie verkeerde yanktermen, of is het gewoon teveel ganja wat ie doet ? Wel een aanstekelijke beat.

Ff a good old banlieusard.

Laatst gewijzigd door U.G.; 27-12-16 om 00:22.

For The Love Of Hip Hop

Wat vinden we van de comeback van A Tribe Called Quest?
    Je hoeft hier niet te komen.

Iedere nieuwe album van Q-tip cs was een happening, en deze heeft ook een tegengeluid, en dan bedoel ik qua hiphop en niet de boodschap. Ok, het is geen Midnight Marauders maar ik ben zeker blij dat deze is gedropt.

Hoorde het een hele tijd geleden al dat er wat aan zat te komen en dan ben ik altijd een beetje voorzichtig, jeugdhelden die tig jaar later een nieuw album uitbrengen. Moet zeggen dat wat ik tot nu toe gehoord heb me niet tegenvalt.

Forum Rechten