Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 68 van de 68

Onderwerp: For The Love Of Hip Hop

Het lijkt niet alleen lang geleden, het is ook lang geleden, dat Treach en Co ineens daar waren. De jongen met zijn hele eigen stijl, en hét idool van Eminem. Maar belangrijker nog, UG genoot hiervan nog lang voordat Eminem in beeld kwam.

Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Jezus, dit is wel hiphopcult voor me.

Brengt je wel even terug he. Walkman-tijdperk nog.

haha een walkman, ja die was ik alweer vergeten man. Ik noem het altijd maar happyhiphop. NBN, Delasoul, het was net ff wat lichter dan die gangsta rap die je daarna kreeg met NWA en dat soort gasten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    haha een walkman, ja die was ik alweer vergeten man. Ik noem het altijd maar happyhiphop. NBN, Delasoul, het was net ff wat lichter dan die gangsta rap die je daarna kreeg met NWA en dat soort gasten.
    Vind je ? NWA liep al, volgens mij had Ice Cube zelfs al een solo-album. Ik vond NBN niet zo licht of jazzy trouwens, net zoals die andere uit Jersey, Redman ...die East vs West moest nog wel op stoom komen.

Redman dus. Meteen ff die andere Jersey gast in de mix.

Yep dikke duim omhoog, wat handjes de lucht in voor Redman natuurlijk!
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Gewoon omdat het zomer is. Heerlijk nummer.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Forum Rechten