Pagina 1 van de 51 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 501

Onderwerp: FC Barcelona - el millor club del món

FC Barcelona - el millor club del món

Hier alles over de beste, interessantste en mooiste club ter wereld.

Op voetballend vlak is het momenteel vrij rustig, maar de presidentsverkiezingen zorgen voor de nodige perikels en geruchten. Bartomeu stelt zich herkiesbaar en schermt met de Spaanse topmiddenvelder uit La Liga. Het zou mogelijk om Isco gaan. Jordi Masó wil Michael Laudrup als technisch directeur en zegt een deal te hebben met Sergio Ramos. De berichten zijn er inmiddels ook dat Ramos weg wil bij Real en dat Pérez een nieuw project wil starten zonder Ramos (en Casillas en Ronaldo), overigens wel in de uiterst betrouwbare Catalaanse sportpers. Verder wil Joan Laporta terugkeren met Abidal als sportief directeur. Ook Benedito, die in 2010 ook meedeed aan de verkiezingen, is kandidaat. Op 18 juli volgt de verkiezing.

Hehe ik vond dat jij m moest openen Xisco!
    Campeones oe oe!!!
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xisco Bekijk Berichten
    en zegt een deal te hebben met Sergio Ramos
    Dat zou i.c.m. het nieuwe thuisshirt echt het toppunt zijn. Barça glijdt helaas steeds verder af... op het sportieve na dan ;-), maar dat heeft misschien een causaal verband.
    Laatst gewijzigd door AthleticHolanda; 25-06-15 om 13:56.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AthleticHolanda Bekijk Berichten
    het nieuwe thuisshirt
    Eigenlijk hoop ik er op dat een Laporta / Benedito / Toni Freixa (die was ik nog vergeten te noemen) straks als nieuwe president met iets komt van wat is dit voor een onzin, we maken de strepen gewoon weer verticaal!. Vervolgens ook dat Qatarese gedoe er van af, iets wat Laporta al toezegde te willen, en Camp Nou zo blijven noemen, en de echte culés zijn helemaal blij.

Helaas zal dat voor dit seizoen niet meer gaan vrees ik. Maar hoe sneller terug verticaal hoe beter.

Heeft Laporta ook een vervolg op zijn vorige verkiezingsfilmpje?

Barcelona heeft Arda Turan vastgelegd. Na Vidal dus de volgende aankoop tijdens hun transferverbod en Pogba volgt volgens de berichten mogelijk ook nog. Ik ben fan van Barcelona, maar dit begint belachelijke vormen aan te nemen.

Goeie speler om op de bank te hebben.

WTF moet je daarmee. Als je zo iemand niet in de jeugd hebt rondlopen kun je er beter mee kappen. Hou dan Deulofeu erbij voor op het middenveld maar zo'n jongen krijgt dan weer geen kans. Kutbeleid.
    Je hoeft hier niet te komen.

Hoe moet ik dan eigenlijk zien, spelers binnenhalen tijdens een verbod?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Hoe moet ik dan eigenlijk zien, spelers binnenhalen tijdens een verbod?
    Dat mag, ze mogen echter pas meedoen als het transferverbod voorbij is. Een maas in de regelgeving waar ze gebruik van maken.

Een speler als Turan vind ik voor FC Barcelona niet echt een toevoeging en al helemaal niet voor 34 miljoen. Wat dat betreft kan ik de transfer niet volgen.

Forum Rechten