Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 94 van de 94

Onderwerp: KKD ronde 34

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Toen jullie kampioen konden worden in Doetinchem waren er ook wat meer dan 500 bij toch?
    Volgens mij is de Graafschap niet verzocht om in het Gelredome te spelen met het dreigement om anders alsnog met duizenden fans af te reizen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Het grote probleem is dat Twente met een paar duizend man naar Amsterdam zou gaan. Als die wedstrijd in de Arena zou zijn gespeeld was dat geen probleem geweest, dan had je ze allemaal in het stadion gehad. Nu die wedstrijd gewoon op de Toekomst wordt gespeeld gaat iedereen in het centrum van Amsterdam kijken.
    En als ze hem ook in hun eigen stadion met zijn allen hadden kunnen zien had ik nog maar moeten zien hoeveel Tukkers er daadwerkelijk afgereisd waren om de wedstrijd in een kroeg in Amsterdam te kunnen zien. Vraag me af hoeveel kroegen Jong Ajax live laten zien trouwens.

Maar goed, het probleem bestaat niet meer. Tenzij Twente het verkloot en ze alsnog op de toekomst kampioen kunnen worden.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Vraag me af hoeveel kroegen Jong Ajax live laten zien trouwens.

.
    Elke kroeg met een beetje ondernemer erin zal die wedstrijd opzetten als er opeens 5000 Tukkers in Amsterdam rondlopen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Waar lees je dat?
    Dat dacht ik te lezen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Volgens mij is de Graafschap niet verzocht om in het Gelredome te spelen met het dreigement om anders alsnog met duizenden fans af te reizen.
    Twente moet ook gewoon zn smoel houden en spelen op de toekomst. Daar zal iedereen op die paar kutzakken het wel mee eens zijn.

Forum Rechten