Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 181 tot 188 van de 188

Onderwerp: KNVB-beker 2019/20

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Dat is deel 2 van de cursus, deel 1 kwam een paar dagen eerder al uit na het oefenduel tegen HHC.
    Als ik de laatste goal van Verheul zie, heb ik het idee dat HSC geen analyse heeft laten maken van SteDoCo. Klopt dat?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ik heb echt nog een tijdje zitten denken over die knollen. Google leerde me dat het Twents is, vandaar waarschijnlijk. Wel een mooie uitdrukking eigenlijk.
    Nooit gerealiseerd dat dat een regionaal ding was. Maar ja, de oostelijke Veluwe valt ook nog onder het Nedersaksisch taalgebied natuurlijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Weet niet hoe het met de amateurs is, maar bij de profs geldt die regel nog steeds gewoon.
    KNVB-beker valt onder de profcompetitie, dus daar zal de regel hetzelfde zijn in alle rondes.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Als ik de laatste goal van Verheul zie, heb ik het idee dat HSC geen analyse heeft laten maken van SteDoCo. Klopt dat?
    Volgens mij wordt er niet zoveel geanalyseerd. Er zijn ongetwijfeld wat beelden bekeken en een bevriende trainer gebeld. En misschien heeft Daniël nog een oefenpotje meegepikt. Maar structureel tegenstanders analyseren, dat gebeurt geloof ik niet.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Volgens mij wordt er niet zoveel geanalyseerd. Er zijn ongetwijfeld wat beelden bekeken en een bevriende trainer gebeld. En misschien heeft Daniël nog een oefenpotje meegepikt. Maar structureel tegenstanders analyseren, dat gebeurt geloof ik niet.
    Okee. Is ook een keuze uiteraard en altijd maar de vraag hoeveel je er uiteindelijk aan hebt. Kost ook wel wat reiskosten. Maar die laatste goal had wellicht wel voorkomen kunnen worden, omdat dit een actie was die Verheul elke wedstrijd voortdurend probeert te maken. Al kan het ook gewoon nog zo zijn dat ze het wel wisten, maar hem toch niet konden afstoppen natuurlijk.

Hierbij nog even een kort stukje over SteDoCo, denk grotendeels gebaseerd op Twitter:

En een langer verhaal over Sliedrecht, waarbij opvalt dat de Blauw Geel-trainer een vriendelijke man is die met complimenten strooit:

Ik vermoed dat onze verdedigers gewoon niet helemaal tegen de aanvallers van het ambitieuze SteDoCo waren opgewassen. Je kunt analyseren wat je wilt, maar het is uiteindelijk toch vooral een kwestie van kwaliteit denk ik.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8000
    Dat is ook wel weer zo.

En mentaliteit, zo bleek bij DVS '33. De grote mannen durfden, op Öztürk na, geen strafschop te nemen tegen Quick. Trainer Plug verbaasde zich daar nogal over, las ik net op Voetbal247. Nu moesten enkele jonkies en doelman Huiskamp de kastanjes uit het vuur halen en dat ging mis.

Van Robben was ook wel bekend wat die ging doen.

Forum Rechten