Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 111 tot 119 van de 119

Onderwerp: KNVB-beker 2019/20

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5329
    Oh en de trainers van SteDoCo en Sliedrecht hebben in de krant nog gereageerd op de loting.

SteDoCo-trainer Frans Adelaar noemt HSC '21 een tegenstander van gelijk niveau, waartegen zijn team meteen kan zien waar het staat. Aardig toch van hem? Doelstelling is wel om de twee kwalificatieronden te overleven. Binnenkort sturen ze in elk geval een scout naar De Groene Scout.

Dennis van der Steen, de trainer van Sliedrecht, vindt het vooral jammer dat er geen thuiswedstrijd is geloot. Toch sluit hij een stunt niet uit: ,,Blauw Geel speelt twee klassen hoger, maar wij hebben al voor verrassingen in het bekertoernooi gezorgd’’, aldus de oefenmeester die het tegen de mannen van Fregge dient op te nemen.

Strikt genomen klopt het natuurlijk, we spelen allebei derde divisie. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat Frans Adelaar één speler kent van HSC.

In Tubantia helaas geen reacties. Bovendien begint het stukje over de loting met de melding dat er in Zeist werd geloot. Macht der gewoonte waarschijnlijk.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5329
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Strikt genomen klopt het natuurlijk, we spelen allebei derde divisie. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat Frans Adelaar één speler kent van HSC.
    Waarschijnlijk niet inderdaad. Al weet de centrale verdediger nu wel dat jullie enkele gevaarlijke spelers in de gelederen hebben!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk niet inderdaad. Al weet de centrale verdediger nu wel dat jullie enkele gevaarlijke spelers in de gelederen hebben!!
    En dat is dan weer nieuw voor mij.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5329
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    En dat is dan weer nieuw voor mij.
    Moet ze toch een beetje bang maken hè? De resultaten in de eerste oefenduels spreken in dat opzicht tot de verbeelding!

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5329
    Speciaal voor Fregge is het goed om te weten dat bekeropponent Sliedrecht gisteravond weer is gestart met trainen. Drie weken na de laatste competitiewedstrijd is de nieuwe selectie begonnen aan blok 1. Vijf trainingen, daarna weer even pauze en dan starten ze op 29 juli aan blok 2. In de aanloop naar de bekerkraker met Blauw Geel '38 speelt Sliedrecht slechts één oefenduel, op 10 augustus tegen Sportlust '46.

Zie ze gaan op https://twitter.com/vvsliedrecht1/st...91661293309954!!!

Maar 1 oefenwedstrijd? En ik vond dat al dat wij er weinig hadden.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5329
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Maar 1 oefenwedstrijd? En ik vond dat al dat wij er weinig hadden.
    Ja, vond ik ook nogal opvallend. Ze gaan daarna wel weer oefenen, een week na de bekerwedstrijd. Maar daarvoor dus maar één keer. Trainer zal wel hopen dat zijn elftal nog volledig ingespeeld is, zoveel mutaties zijn er niet.

Forum Rechten