Pagina 13 van de 21 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 201

Onderwerp: KNVB-beker 2019/20

Zo heel gek is dat niet hoor, dat ze de underdog zijn.

SC Heerenveen, heb je een aanstelling voor zaterdag?

Ajax is na de winst tegen PAOK geplaatst voor de 2e ronde van de KNVB-beker.

Aantal clubs dat vrijgeloot zal worden in de 2e voorronde zal tussen 4 en 10 liggen, afhankelijk of PSV, Feyenoord en/of AZ zich plaatsen voor de groepsfase EL.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7745
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Zo heel gek is dat niet hoor, dat ze de underdog zijn.
    Da's waar, die status hadden ze natuurlijk al wel. Maar er wordt nu wel ineens heel erg de nadruk op gelegd dat ze eigenlijk nog niet klaar zijn voor deze wedstrijd, enzovoort. Al heeft de trainer daarin wel gewoon gelijk als de genoemde spelers echt niet kunnen spelen, want dat zijn de meest ervaren krachten.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7745
    Begint het al te kriebelen voor morgen bij de fans van de clubs die in actie gaan komen? En zijn jullie hoopvol gestemd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Begint het al te kriebelen voor morgen bij de fans van de clubs die in actie gaan komen? En zijn jullie hoopvol gestemd?
    Tja wat is kriebelen. Het zou voor HSC'21 wel een keer fijn zijn om eens in het hoofdtoernooi terecht te komen. Financieel is er de laatste jaren steeds minder mogelijk m.b.t. de 1e selectie. Eens een keer een paar duizend euro extra binnen harken via de beker zou dan wel een keer prettig zijn vanuit dat oogpunt.
    De 2 oefenduels in de tweede voorbereidingsperiode stemmen mij echter niet erg hoopvol. We maken heel veel fouten in de opbouw van achteruit en missen een echte spits. Dus een lange bal van achteruit is ook geen alternatief. Wordt een lastige klus tegen het ambitieuze SteDoCo. Maar er is hoop, want ook de tegenstander heeft geen vlekkeloze voorbereiding gedraaid.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7745
    Klinkt dan inderdaad niet heel hoopgevend, Groene. Ben ook benieuwd waar SteDoCo staat. Lijken toch gewoon weer redelijk compleet nu, dus dan is het een lastig te bespelen ploeg.

Pas op voor Schröder en Doesburg, zou ik zeggen!

Ik zit nog te twijfelen tussen DOVO v OFC & HSC '21 v SteDoCo of 3 potjes in 3e provinciaal B Luik voor morgen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7745
    Oeh, dan zou ik voor de DOVO - OFC en HSC - SteDoCo combi gaan als ik jou was!

Ik heb er eerlijk gezegd nul komma nul vertrouwen in. Vrees zelfs voor een behoorlijke afstraffing.

Het kan dus alleen maar meevallen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Oeh, dan zou ik voor de DOVO - OFC en HSC - SteDoCo combi gaan als ik jou was!
    Wel flink langer in de auto dus ik heb het nog verder omgegooid. Het wordt Excelsior '31 v DEM & HSC'21 v SteDoCo

Forum Rechten