Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 181 tot 184 van de 184

Onderwerp: Promotiestrijd KKD 2018/19

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Je kent ze blijkbaar dus goed. Dan begrijp ik je vraag niet.
    Ik wist niet of je het over het slechte voetbal had of over de zich misdragende fans. Dus daar vroeg ik naar. Zo ingewikkeld is het toch niet?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik wist niet of je het over het slechte voetbal had of over de zich misdragende fans. Dus daar vroeg ik naar. Zo ingewikkeld is het toch niet?
    Oké. Mijn fout.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Was veruit de beste wedstrijd die ik de laatste 2 jaar gezien heb in het Cambuur stadion, eindelijk strijd, druk naar voren, een echt team stond er. Sfeer was eindelijk ook weer eens ouderwets, heel het stadion gekkenhuis. Echt genoten gewoon, mocht dit de laatste thuiswedstrijdwedstrijd geweest zijn ga je toch met een ander gevoel de zomer in. Hopelijk volgend seizoen elke thuiswedstrijd spektakel.
    Mooi man, laat de stropdasmennekes hier maar janken. Zo wel een 2-2 uit het voor gesleept met 10 man

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Mooi man, laat de stropdasmennekes hier maar janken. Zo wel een 2-2 uit het voor gesleept met 10 man

Forum Rechten