Pagina 99 van de 101 EersteEerste ... 4989979899100101 LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 990 van de 1001

Onderwerp: NAC Nieuws topic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dank voor de heldere analyse!

Skender Loshi is ook al uit beeld verdwenen zo te zien? Mag al niet meer invallen.
    Geen idee, ga ik eens navragen want zag dat inderdaad als het nieuwe talent. Maar goed, ik heb er ook niet zo heel veel verstand van.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7745
    Hij kreeg geen contract, dat was het eerste teken aan de wand. In de voorbereiding mocht hij eerst nog wel meedoen, maar nu helemaal niet meer. Ging ook niet mee op trainingskamp. Opvallend.

EDIT: Begreep vandaag dat hij op amateurbasis voor TOP Oss gaat spelen.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 20-07-19 om 17:11.

Kun je meteen mijn verstand van voetbal zien.

Eerste irritaties al zichtbaar, Damen mag blijven proberen een contract te halen. Iedereen ziet dat hij het niet aankan maar zijn schoonvader heet toevallig Brood. Wat NAC is moet natuurlijk ook NAC blijven.

Ik had het helemaal gemist. Brusselers, Reuvers en Loshi idd. Volgens de commentatoren in het ook terecht en komt hij te kort.

Hugodver de bierprijs omhoog ANARCHIE !!!!!!!!!!11!!!1!1!!!!!111!1!!1!!11!!

Dat gaat echt te ver.

Jep. kutclub. Voor straf vloet terugkopen.

Tsja jullie hebben allemaal voor 10 jaar een seizoenkaart afgenomen. Dit is de enige manier om meer geld binnen te halen. Maar haal Rai Vloet maar snel!
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

En actie tegen de prijzen als ze donderdag niet worden teruggedraaid. Ben benieuwd hoe ze 10000 man van de tap weghouden.

Forum Rechten