Pagina 58 van de 58 EersteEerste ... 848565758
Resultaten 571 tot 578 van de 578

Onderwerp: NAC Nieuws topic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Nee daar zijn ze al een tijd achter, alleen is er geen geld om de situatie te veranderen.
    Misschien moet NAC een crowdfunding actie starten om het uitvak te kunnen verbeteren?
    Het uitvak: voor en door de uitsupporters betaald! ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomschoeters1 Bekijk Berichten
    Cijfers kan ik niet voorleggen. Maar het is duidelijk dat de kleinere ploegen uitgeschakeld worden en de grote alles kunnen

Verstuurd vanaf mijn P00A met Tapatalk
    Leuk, weer eens een PSV'er erbij op dit forum.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hipp00 Bekijk Berichten
    Misschien moet NAC een crowdfunding actie starten om het uitvak te kunnen verbeteren?
    Het uitvak: voor en door de uitsupporters betaald! ;-)
    Ik was al woest dat de Feyenoorders gratis worstenbroodjes geven dus van mij hoeft er niets aangepast te worden. Je kunt alleen net als tegen Heracles de clubs zonder risico vak I geven als je die niet weggeeft aan promoties of uitverkoopt. Hoewel met de laatste jaren het eerder lijkt dat het voortaan gewoon altijd vol zit. Dan zul je tzt het uitvak kunnen aanpakken maar zeker geen prioriteit.

NAC Feyenoord uitverkocht binnen 30 minuten. Maar eens kijken of we niet een groter stadion moeten gaan regelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    NAC Feyenoord uitverkocht binnen 30 minuten. Maar eens kijken of we niet een groter stadion moeten gaan regelen.
    Wellicht ook een overstap naar de Bundesliga overwegen? Dan moet je toch minstens naar 50.000 stoeltjes toe kunnen.

Ik denk dat de PL wel iets voor ons zou zijn. Zo'n Leicester of Newcastle is ook alleen maar opvulling.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    In Manchester lopen ze nu al warm voor Manchester United - NAC

Forum Rechten