Pagina 1 van de 58 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 578

Onderwerp: NAC Nieuws topic

NAC Nieuws topic

Het heeft mogelijk nog meer gevolgen dan alleen de rekening van een nieuw stukje plexiglas

KNVB wil Maaskant één duel schorsen

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Robert Maaskant een schikkingsvoorstel gedaan van één duel schorsing. De trainer van NAC sloeg zaterdag tijdens de wedstrijd tegen FC Dordrecht (2-2) uit woede een gat in de dug-out

Die zal NAC wel laten gaan. NAC moet tegen Ajax uit en die wedstrijd laten ze toch traditioneel lopen.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Terechte beslissing. Belachelijk om je zo te laten gaan. Doe normaal!

NAC heeft de straf geaccepteerd. Ook niet moeilijk over doen, gewoon een achterlijke actie van Maaskant.

Hoewel ik het natuurlijk wel vreemd vind is dat dit 1 wedstrijd is maar toen onze Italiaanse vriend het deed 1 wedstrijd voorwaardelijk was. Maar goed, zal met de bekende maten te maken hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    NAC heeft de straf geaccepteerd. Ook niet moeilijk over doen, gewoon een achterlijke actie van Maaskant.

Hoewel ik het natuurlijk wel vreemd vind is dat dit 1 wedstrijd is maar toen onze Italiaanse vriend het deed 1 wedstrijd voorwaardelijk was. Maar goed, zal met de bekende maten te maken hebben.
    Die had natuurlijk niet te maken met de NAC-factor.

Nou, ik vraag me inderdaad wel af wat het verschil is tussen een raam van een dugout doorslaan met een tafel wegtrappen (Boilesen bij GAE)

Misschien dat iemand daar iets verhelderends over kan vertellen.

Administrator Voetbal-Coach's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Blog Entries
    1
    vCash
    1484
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Nou, ik vraag me inderdaad wel af wat het verschil is tussen een raam van een dugout doorslaan met een tafel wegtrappen (Boilesen bij GAE)

Misschien dat iemand daar iets verhelderends over kan vertellen.
    Zit weinig verschil in, net zoals het doorslaan van een ruit in de catacombe. Wat kreeg Pieters daar toem voor? Drie duels ofzo?
    Laatst gewijzigd door Voetbal-Coach; 15-04-15 om 18:10.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Ja komop....die tafel stond toen gewoon gruwelijk in de weg....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetbal-Coach Bekijk Berichten
    Zit weinig verschil in, net zoals het doorslaan van een ruit in de catacombe. Wat kreeg Pieters daar toem voor? Drie duels ofzo?
    Pieters kreeg hetzelfde als Maaskant, Boilesen en Pelle allebei voorwaardelijk.

Pieters kreeg zijn wedstrijden voor de rode kaart.

Dat is het verschil van onder of boven de rivieren.

Forum Rechten