Pagina 65 van de 67 EersteEerste ... 15556364656667 LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 669

Onderwerp: VI - Het blad

Is die seizoensgids nog het kopen waard? Heb ik 20 jaar geleden voor het laatst gedaan geloof ik.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Is die seizoensgids nog het kopen waard? Heb ik 20 jaar geleden voor het laatst gedaan geloof ik.
    Dan vermoed ik dat er niet zoveel zelfde spelers meer instaan.

Was dat het laatste jaar dat Fortuna ere divisie voetbalde ?

Nee dat is pas 16 jaar geleden.
    Je hoeft hier niet te komen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012772
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    In de stijl van de afgelopen paar jaar weer meer de moeite waard geworden, vind ik. Daarvoor was het toch vooral een herhaling van zetten, nu zorgen ze voor meer variatie.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012772
    De beloofde verrassing van VI is een nieuwe lay-out voor het magazine, las ik zojuist in een mail. Morgen valt de vernieuwde VI samen met de seizoengids op de mat. Meer aandacht voor fotografie, is de voornaamste verandering. Ben benieuwd dan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    De beloofde verrassing van VI is een nieuwe lay-out voor het magazine, las ik zojuist in een mail. Morgen valt de vernieuwde VI samen met de seizoengids op de mat. Meer aandacht voor fotografie, is de voornaamste verandering. Ben benieuwd dan.
    De lay-out was een jaar of 2 geleden ook al aangepast, toch wel weer een snelle verandering.

Grootste verandering is dat de cijfers van de eredivisie (en de 1e div neem ik aan) verdwijnen. Die staan natuurlijk allemaal wel online, maar vond het altijd wel handig alles op 2/3 pagina's. Enige nadeel is dat veel cijfers idd online staan (wel op 2 verschillende pagina's van de site, 1 voor de beoordelingen en 1 voor de statistieken), maar dat ze vergeten op te schrijven wie de scheids is en hoeveel toeschouwers er zijn, dat staat na een aantal dagen nog steeds op 'niet bekend'. Slordig.

Het blad heeft ook een iets groter formaat dan de vorige. Ook heeft het 82 pagina's i.p.v. de 98 die in het vorige formaat zaten. Ik had de uitgave van vorige week snel uit.

Ik krijg nou niet het gevoel dat ze erop vooruit gaan of dat die wijzigingen een positief effect gaan hebben.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ik begrijp dat het alleen maar slechter erop wordt.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Het internet is al een jaar of 15 een betere bron van informatie.

Forum Rechten