Pagina 1 van de 65 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 646

Onderwerp: VI - Het blad

VI - Het blad

Het is weer zomerstop dus Voetbal International is weer leuk!

Deze week een groot stuk over Warner, Kluivert op Curacao en VC Vlissingen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6074163
    Zeker leuke stukken, vooral dat over Vlissingen. Zag op de foto van de wedstrijd tegen RBC nota bene Gerard Meijer staan. Speelt tegenwoordig in de 35+ competitie bij ons. En topanekdotes over Poortvliet.

Leuk nummer deze week met (voor mij best wel) schokkend verhaal over ontslag Hiddink door Van Oostveen, over team USA bij de dames, en met Pezen in de Provincie.

edit: en een elftalfoto van Ajax E1 uit 2001 met een hoop bekende namen en een toen ook al veel te dikke Zeefuik
    Laatst gewijzigd door erka; 08-07-15 om 16:38.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Leuk nummer deze week met (voor mij best wel) schokkend verhaal over ontslag Hiddink door Van Oostveen, over team USA bij de dames, en met Pezen in de Provincie.

edit: en een elftalfoto van Ajax E1 uit 2001 met een hoop bekende namen en een toen ook al veel te dikke Zeefuik
    En een column van Dijkshoorn waarin Piet Hamberg even de grond wordt ingeschreven. (en een mooi stukje over tatoeages...)

Geen VI ontvangen vandaag.................

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Geen VI ontvangen vandaag.................
    Ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen abonnement.

Ik wel en heb het vandaag wel ontvangen. Ik begrijp dat VI de komende tijd veel aandacht aan Engels voetbal gaat besteden.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6074163
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten

Zeefuik was gewoon heel sterk.

Feyenoord had in de A2 ook zo'n bonkige spits lopen. Die is aan het begin van zijn tweede seizoen A2 weggestuurd om eerst maar eens wat aan zijn gewicht te doen. Toen naar FC Emmen overgestapt waar hij dit seizoen zou aansluiten bij de selectie. Echter, ook bij FC Emmen hebben ze hem weggestuurd om er wat aan te gaan doen. Ze geloven er echter niet in dat hij nog terug gaat keren.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Even een zijsprong in dit topic: de Kicker seizoensspecial zou uit moeten zijn, maar de 2 tankstations in Duitsland waar ik vandaag was hadden hem niet. Heeft iemand hem al gespot?

Forum Rechten