Pagina 1 van de 39 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 388

Onderwerp: Sparta Rotterdam

Sparta Rotterdam

Sparta Rotterdam neemt afscheid van liefst elf spelers

Sparta Rotterdam heeft dinsdag bekendgemaakt dat een heel elftal aan spelers komend seizoen niet terugkeert op Het Kasteel.
    Het gaat om Robert van Boxel, Roderick Gielisse, Paul Gladon, Steef Nieuwendaal, Jeremy de Nooijer, Pieter Nys, Denis Mahmudov, Kenny Teijsse, Renzo Roemeratoe, Dalvin Havertong en Yalany Baio.

Michel Breuer is komend seizoen nog wel actief voor Sparta in de Jupiler League. De 35-jarige verdediger verlengde zijn contract met een jaar.

Bron: Nu.nl

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Dat is nieuws van vorige week, maar dat geeft niet. De meeste spelers zijn al onderdak. Van Boxel (Lisse), Gielisse (Rijnsburgse Boys) en Roemeratoe (Hoek) gaan naar de amateurs, Gladon naar Heracles, Nieuwendaal naar RKC en Mahmudov is bezig met een Bulgaarse topclub of zelfs al rond. De rest zoekt nog.

Sparta heeft zelf ook al de nodige nieuwelingen aangetrokken. In de voorbereiding komen er bovendien vier spelers op proef. Onder andere Josimar Pattinama (Vlissingen), die topscorer werd van de hoofdklasse A bij de zondagamateurs, en ex-Spartaan David Abdul. Die was al even gestopt en inmiddels trainer op Curaçao, nadat hij aanvankelijk was afgekeurd vanwege hartproblemen. Hij mag nu weer voetballen en wil het nog één keer proberen.

Kenny Teijsse lijkt nu naar Go Ahead Eagles te gaan. Het is geen topper, maar aanvallend vond ik hem niet eens zo onaardig voor Sparta.

Baio en De Nooijer hadden ook best kunnen blijven. De Nooijer heeft vorige week trouwens zijn interlanddebuut gemaakt voor Curaçao.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Het middenveld is te druk geworden met alle aankopen, dat zal niet in het voordeel van Baio en De Nooijer zijn geweest. Qua kwaliteiten hadden die inderdaad best kunnen blijven.

Hoe zit het met Beenhakker? Is die nou wel of niet weg? Er waren tegenstrijdige berichten in de media de afgelopen tijd.

Die is definitief gekapt en is niet meer beschikbaar voor de voetballerij.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Bijna 73 jaar, dan is het ook wel mooi geweest. Zijn er al potentiële vervangers benaderd?
    Het wordt hoog tijd dat Sparta weer eens de stap naar de Eredivisie gaat maken, dan is het ook eenvoudiger om talenten te behouden.
    Goed scoutingswerk + transferbeleid en jeugdopleiding kan je makkelijk een stabiele middenmotor worden in de Eredivisie.
    Het niveau in NL is niet meer zo hoog als 15 jaar geleden.

Sparta Rotterdam

Met Beenhakker heb ik altijd het idee gehad dat hij zijn laatste adem uitblaast vlak nadat hij zich terugtrekt uit de voetballerij, die man leeft op voetbal. Dolf Roks is nu verantwoordelijk voor de technische zaken. Goed beleid past niet bij de clubcultuur van Sparta. Dus ik neem aan dat ze gewoon verder gaan waar ze zijn gebleven.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Supusepa naar Sparta, die heeft geloof ik niet zo heel veel gespeeld in Bulgarije dacht ik. Was bij ADO een paar jaar terug wel een bruikbare kracht, lijkt me dus wel een redelijke aanwinst.

Forum Rechten