Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 97

Onderwerp: Willem II topic

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Martin van Geel was toen nog gewoon speler. Kan je nagaan. Feskens, Sylla, Jansen, van Gastel, Dijkstra, Werdekker, Mutsaers, Veldman, Mallien, Laros. Die tijd.

Mark van der Velden, TC-lid bij mijn club, was toen ook selectiespeler. Speelde zelden overigens. Stewart was toen inderdaad erg goed.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    DESTIL is terug als hoofdsponsor. Er wordt dus gebouwd aan de toekomst!

Verder is er gisteren geoefend tegen Dongen. De ploeg uit de derde divisie zondag hield het lang op 0-0, maar na drie goals voor rust werd het uiteindelijk 0-9. Doelpunten van Atakan Akkaynak (2), Daniel Crowley, Franske Sol, Jordy Croux, Pieter Bogaers, Asumah Abubakar, Freek Heerkens en Damil Dankerlui.

En de 20-jarige linksback James McGarry uit Nieuw-Zeeland is voor twee jaar vastgelegd. Komt over van Wellington Phoenix.

TD Joris Mathijsen is zeer blij: ,,We zijn erg blij met de komst van James. Het is een talentvolle jongen. En het is een Mc, een jongen met een goede mentaliteit dus. Dit is een kwaliteit van spelers uit Australië en Nieuw-Zeeland. We zijn blij dat hij voor ons kiest om zich verder te ontwikkelen in Europa."

Willem II gaat aanval versterken met Özbiliz

Willem II probeert Aras Özbiliz het komende seizoen te huren van Besiktas. De 28-jarige vleugelaanvaller traint vanaf maandag mee in Tilburg, terwijl de club bezig is om al het papierwerk in orde te maken.

Özbiliz komt uit de jeugdopleiding van Ajax, waar hij tussen 2010 en 2012 ook in het eerste elftal speelde, maar nooit écht doorbrak. Sinds zijn vertrek uit Amsterdam speelde de Armeens international voor Kuban Krasnodar, Spartak Moskou, Besiktas, Rayo Vallecano en Sheriff Tiraspol. Aan de laatste twee clubs werd hij verhuurd door Besiktas, waar hij ook dit seizoen niet op veel speeltijd hoefde te rekenen.

De Turkse club heeft hem nu dan ook toestemming gegeven om naar Tilburg af te reizen, mee te trainen bij de ploeg van Adrie Koster en in gesprek te gaan over een overstap. Het zou in eerste instantie gaan om een huurperiode van een jaar.

De laatste seizoenen kwam Özbiliz, mede door een zware knieblessure, maar weinig in actie. Bij Willem II hoopt hij zijn loopbaan nieuw leven in te blazen. De aanvaller kwam op jonge leeftijd naar Nederland, maar heeft zijn roots in Armenië. Voor dat land speelde hij ook al ruim dertig interlands. In 2009 riep Ajax hem nog uit tot het grootste talent van de jeugdopleiding.
    https://www.vi.nl/nieuws/willem-ii-g...en-met-ozbiliz
    Goede versterking. Opvallend veel grote clubs waar deze jongen onder contract heeft gestaan, zeker gezien zijn gebrek aan speelminuten. Is hij veel geblesseerd geweest?
    Ben je Blind ofzo?

Gewoon een beperkte speler die in zijn hele carriere 1 leuk jaartje bij Krasnodar gespeeld heeft. Als ie goedkoop is qua salaris snap ik dat ze het proberen.

Zijn gebrek aan speeltijd is een combinatie van blessures en gebrek aan niveau. Na zijn eerste seizoen Spartak Moskou een kruisbandblessure opgelopen. Daarna nooit meer een serieuze serie aan wedstrijden gespeeld.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ik las vorige week over een Braziliaan die zijn hele carričre bij elkaar heeft gebluft. Nu kan deze jongen op zichzelf wel voetballen, maar Ajax en zijn status als international hebben hem wel aardig geholpen.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik las vorige week over een Braziliaan die zijn hele carričre bij elkaar heeft gebluft. Nu kan deze jongen op zichzelf wel voetballen, maar Ajax en zijn status als international hebben hem wel aardig geholpen.
    Mooi verhaal was dat ja. Gewoon jaren geen officieel duel gespeeld, maar wel bij een hele rits clubs een contract afgedwongen.

Özbiliz vond ik altijd nuttiger dan Ebecilio destijds. Wellicht dat hij in Tilburg weer een beetje zijn oude niveau kan bereiken.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten

Özbiliz vond ik altijd nuttiger dan Ebecilio destijds.
    Echt? Voor mijn gevoel was dat precies andersom. Özbiliz scoorde nooit, Ebecilio maakte tenminste nog een paar goals. Al was het allebei niet heel denderend en was Özbiliz wel een sierlijkere voetballer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Echt? Voor mijn gevoel was dat precies andersom. Özbiliz scoorde nooit, Ebecilio maakte tenminste nog een paar goals. Al was het allebei niet heel denderend en was Özbiliz wel een sierlijkere voetballer.
    Precies. Qua techniek was Ozbiliz weliswaar een paar klasse beter dan Ebecilio. Maar qua rendement had je veel meer aan Ebecilio.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Mwah, het was beiden niet veel. Op die hattrick tegen Roda JC na viel dat rendement van Ebecilio toch ook tegen? Maar ik zag Özbiliz liever voetballen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Mwah, het was beiden niet veel. Op die hattrick tegen Roda JC na viel dat rendement van Ebecilio toch ook tegen? Maar ik zag Özbiliz liever voetballen.
    Nou ja, Ebecilio kwam nog tot negen competitiegoals, dat is in elk geval iets. Maar ook niet heel denderend uiteraard.

Forum Rechten