Pagina 3 van de 79 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 786

Onderwerp: The Jukebox

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Goed zo, muntjes droppen. En dan geeft Shayman commentaar, dat is altijd leuk.

Doorklikken naar 3.30m. Daarna 9 minuten zwijgen. That's music!

Beetje Doors en een hoog stemmetje.

Ik heb er weer eentje van de x factor Australie. Even door de bla bla heen en dan wou ik eigenlijk vragen of deze jongen gitaar kan spelen. Ik vind het mooi, maar ben geen expert.

Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Gespeend van elke vorm van talent, dit is een aangeleerd kunstje.

Aangeleerd trucje, ha dan is er nog hoop voor mij.
    Ik zit in de X factor modus en heb geen zin om te slapen, kwam ik deze tegen.
    Slik...

slik, slik

en whoehoe!

Mooiste vind ik aan dat hele x factor gedoe het ´vechten voor je leven´ element en daarom ook de eerste rondes. Daar zit (voor mij) de echte spanning in.
    Dit meiske van 17 jaar verbeeld/zingt dat, eigenlijk tot in de perfectie, zo goed.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Iets waar ik graag naar luister is het project This Mortal Coil met o.a. de mooie sopraanstem van Elizabeth Fraser.
    This mortal coil is geen band, maar een samenwerkingsvorm van muzikanten in verschillende samenstellingen naar het idee van platenbaas Ivo Watts-Russell.
    Ik offer dit muntje graag op aan This mortal coil zodat jullie ook kunnen meegenieten van het mooie nummer "Kangaroo" van de CD It'll End in tears.
    Het genre van deze CD kun je omschrijven als Gothic rock
    maar je kan ook heerlijk lekker lui op de bank liggen luisteren en dan is het meer dream pop.

En wat te denken van Modest Mouse met Bankrupt on selling. Een zeldzaam briljant nummer met een nog zeldzamer briljante tekst.

http://www.youtube.com/watch?v=yMKn6XIvM2M&sns=em

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Elizabeth Fraser zat natuurlijk ook in Cocteau Twins. En dus besloot ik ter plekke om daar een muntje aan te doneren. Zij maakten enkele prima albums, waarvan Heaven Or Las Vegas uit 1990 mijn favoriet is. Oh ja, de teksten waren grotendeels onverstaanbaar, soms ook min of meer in fantasietaal, omdat het meer om sfeer dan om inhoud draaide.

Ha, Heaven or Las Vegas is ook mijn favoriet. Een stem om verliefd op te worden.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten