Pagina 2 van de 79 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 786

Onderwerp: The Jukebox

Even relaxen voor de Juke-box met deze beauty:

Laatst gewijzigd door Jozsef; 27-04-15 om 18:25.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6008760
    Dan gooi ik er nog een muntje in voor Divine Fits, een samenwerking tussen Britt Daniel (Spoon), Dan Boeckner (Wolf Parade) en Sam Brown (New Bomb Turks). Maakten in 2012 een heerlijk album.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6008760
    En speciaal voor Shayman ook weer eens een muntje voor iets recents. Alabama Shakes in dit geval, Amerikaanse folkrock band met zangeres met soulstem die het tweede album Sound & Color heeft uitgebracht:

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6008760
    Young Fathers komt uit Schotland en maakt muziek die past bij het 'stadsleven anno nu'. Gejaagd, opzwepend. Invloeden uit hiphop, rock, soul en pop smelten moeiteloos samen, vol met verrassende wendingen. Het zijn dus altijd liedjes met een rafel, maar het album White Men Are Black Men Too is wel erg goed wat mij betreft. Dus een muntje voor Young Fathers!

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6008760
    Gaan we gewoon door met muntjes gooien. Vandaag eens voor Jessica Pratt, niet te verwarren met Natalie Prass waar ik al eens een muntje aan doneerde. Deze dame zoekt het meer in de folk en bracht recent een fijne plaat uit, getiteld On Your Own Love Again.

Mix Donavan, Townes van Zandt, Bob Dylan en John Prine een beetje door elkaar en dan krijg je Barna Howard.
    Snap wel dat het weer de zoveelste vergelijking is die gemaakt wordt als er een nieuwe singer/songwriter zich aan het front meldt maar deze jongen is echt goed.
    Afijn, muntje in de jukebox voor deze jongen:

Schijt aan, pleur er nog een muntje in:

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6008760
    Goed zo, muntjes droppen. En dan geeft Shayman commentaar, dat is altijd leuk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Goed zo, muntjes droppen. En dan geeft Shayman commentaar, dat is altijd leuk.
    Lol! Ik zal snel weer eens bijluisteren want zitten aardig wat kwartjes in weer.

Een extra muntje voor die bolle op de mondharmonica!

Forum Rechten