Pagina 60 van de 69 EersteEerste ... 10505859606162 ... LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 681

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Die voorzitter is knettergek.
    Die voorzitter is de weg finaal kwijt. Ik ben er wel van overtuigd dat de man écht enorm veel van zijn club houdt, hij heeft veel opofferingen gedaan om de groep bij elkaar te houden. Maar de man heeft twee jaar geleden ong. een afslag genomen naar Psychotown, en is nooit meer teruggekeerd. In de media dagelijks alleen maar op de man spelen, en het werd steeds en steeds vulgairder.

Een man van redelijk elitaire kom-af die zich is gaan omringen met foute boys, en zich steeds opgepompter is gaan gedragen.

Ik heb het werkelijk echt nog nooit zó meegemaakt bij Sporting. De spelers weigeren de bekerfinale te spelen nu, en geven openlijk aan dat ze vertrekken, hier voelen ze zich niet meer veilig en willen ze niet meer spelen. Bruno Fernandes heeft zelfs al afscheid genomen. Zul je zien lopen er paar gewoon zo over naar Benfica of Porto.

Het is misschien een idee om de proftak van het voetbal maar even een jaartje dicht te gooien, de boel onderwerpen aan bedrijfsrecherche ofzo en flink saneren.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Zag net die voorzitter op Sportjournaal, maar die is inderdaad knettergek, volledig geschift en wat dies meer zij. Wat een oetlul.

Het ergste scenario dat ik mij kan inbeelden is dat Basaksehir kampioen gaat worden. Nooit eerder zou ik verwacht hebben dat ik Galatasaray zou aanmoedigen in competitieverband maar hup Cimbom! pak dat ene punt. Erdogan wankelt, binnenkort vernemen we niets meer van deze club.

https://www.flashscore.nl/voetbal/turkije/super-lig/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Zag net die voorzitter op Sportjournaal, maar die is inderdaad knettergek, volledig geschift en wat dies meer zij. Wat een oetlul.
    In m'n Sporting-whatsappgroep zijn er twee Juve Leo leden van verschillende afdelingen, waarvan één familielid. Er is een hoop geroddel, maar het klinkt heel plausibel dat BdC dit zelf heeft aangestuurd. Een paar weken geleden had ie via social media kritiek op Dost, toen kwam de ploeg plus Jorge Jesus in opstand waarna dus die schorsingen volgde. Maar omdat de CL lonkte ( en daarmee ben je aantrekkelijker voor nieuwe investeringen ) droop de voorzitter af. En nu dat niet gehaald is volgde er simpelweg wraak.

Men ( ik ook ) was teleurgesteld, maar als Sportinguistas zijn we generatieslang teleurstellingen wel gewend, je leert relativeren...en meestal in een opwelling uitten we dat ( zoals Mendes hier ) op zo'n manier :

En hiermee is de kous wel af. Maar die aanval laatst riekt teveel naar politiek.

Privé breekt er voor mij nu een hectische periode aan, morgen vertrek ik naar mijn geboortestad en ik ga de finale gewoon meepakken.

Ik zie wel hoe het allemaal loopt bij mijn club.

Força Dost !!
    Laatst gewijzigd door U.G.; 17-05-18 om 15:08.

Mag je wel alleen reizen of heb je iemand nodig die je handje komt vasthouden? pfoehahahahaha.

Ok. Wat snuif je nu, benzine ? Of zoek je gewoon een beetje aandacht ?

Moet je niet doen, wordt je irritant van.
    Zie Maasveld.
    Laatst gewijzigd door Ska P 187; 18-05-18 om 13:34.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Galatasaray kampioen in Turkije

Forum Rechten