Pagina 71 van de 75 EersteEerste ... 21616970717273 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 743

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Morgen is er Benfica-Porto.

Benfica ondergaat momenteel een flinke rechtszaak. Ze worden door de OM aangeklaagd voor passieve en actieve corruptie ( ),verduistering, ongerechtvaardigde voorkeursbehandeling. Twee justitiemedewerkers zijn ook aangeklaagd voor het doorsturen van stukken naar Benfica mbt tot een andere rechtszaak in ruil voor VIP kaartjes. Benfica had dus gewoon inzage in justitiële websystemen met de inloggegevens van rechters. What's up

Er is dus een lange onderzoek hier aan voorafgegaan en de OM heeft genoeg gronden gevonden om aan te klagen. Waarom Benfica niet meteen uit de competitie wordt gezet ? De club zal eerst schuldig bevonden moeten worden natuurlijk.

Sportief gaat het redelijkjes, en dat zullen ze nodig hebben voor de afleiding. Morgen komt grote vijand Porto op bezoek, de club die her en der wordt aangewezen als meesterbrein achter de gaande campagne tegen Benfica , iemand die had gehackt bij Benfica wordt gelinkt aan Porto. Persoonlijk gun ik Benfica geen afgang, wel een flinke tik en dat ze intern hun shit aanpakken.

Ondertussen praat niemand over Sporting en herpakken wij ons van het vette soapseizoen van de zomer.

Dit is allemaal niet goed voor het Portugese voetbal, er moesten eens echt koppen gaan rollen. Het moet meer over het voetbal en minder over de clubs.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Als ik het zo hoor blijft Cocu nog een poosje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Als ik het zo hoor blijft Cocu nog een poosje.
    Hij heeft in ieder geval de steun van de voorzitter. Die wil natuurlijk met Cocu de Champions League winnen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Hij heeft in ieder geval de steun van de voorzitter. Die wil natuurlijk met Cocu de Champions League winnen!
    Dan blijft Cocu er nog heel lang zitten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Dan blijft Cocu er nog heel lang zitten.
    Echte man van de club.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Cocu wederom verloren bij Fenerbahce. Komt daarmee nog steeds niet verder dan een 15e plek. Op een gegeven moment houdt het op.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Cocu wederom verloren bij Fenerbahce. Komt daarmee nog steeds niet verder dan een 15e plek. Op een gegeven moment houdt het op.
    9 punten uit 10 duels.

Lijkt me nu toch echt einde verhaal.

Men heeft niet eens tot morgen gewacht. Cocu is ontslagen.

Volgens Turkse Media zou een 18 jarige Egyptenaar met de naam Hamdy Alaa Elsayed Mamed Mahmoud Abdelmoaty Hamdy Ala Elsayed Hamed Mahmoud Abdelmoaty’a.de overstap naar Galatasaray maken.

Leuke naam voor een quizje

Turkse media zijn heel erg sensatiebelust; het zal wel meevallen met die naam dan.

Forum Rechten