Pagina 72 van de 74 EersteEerste ... 22627071727374 LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 740

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Usain Bolt kon een contract tekenen bij Central Coast Mariners, de ploeg waar hij al de hele voorbereiding meedeed. Zij kunnen echter niet voldoen aan de looneisen van Bolt. De bond van de A-League wilde nog meebetalen, maar het mocht niet baten. Volgens mij was dit zo'n beetje de laatste kans van Bolt op een contract op aardig niveau, dus wellicht had hij zich tevreden moeten stellen met de schamele ton per jaar om in ieder geval zijn droom als profvoetballer waar te maken.

Meneer met de balaanname van een trampoline wilde meer dan 2 miljoen per jaar hebben. Schijnbaar is profvoetbal toch niet zo'n grote droom van hem.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Usain Bolt kon een contract tekenen bij Central Coast Mariners, de ploeg waar hij al de hele voorbereiding meedeed. Zij kunnen echter niet voldoen aan de looneisen van Bolt. De bond van de A-League wilde nog meebetalen, maar het mocht niet baten. Volgens mij was dit zo'n beetje de laatste kans van Bolt op een contract op aardig niveau, dus wellicht had hij zich tevreden moeten stellen met de schamele ton per jaar om in ieder geval zijn droom als profvoetballer waar te maken.
    Er zijn nogal wat profvoetballers die het met minder moeten doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Meneer met de balaanname van een trampoline wilde meer dan 2 miljoen per jaar hebben. Schijnbaar is profvoetbal toch niet zo'n grote droom van hem.
    Misschien heeft hij zijn PES 2018 rating gezien? Totaal bezopen rating overigens.
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Er zijn nogal wat profvoetballers die het met minder moeten doen.
    Was ook een beetje cynisch bedoeld. In de voetballerij is een ton niet zo gek veel, maar aan de andere kant is Usain Bolt ook niet zo'n goede voetballer. En voor het geld hoeft hij het denk ik niet te doen. Hij had zijn handjes mogen dichtknijpen met een voetbalavontuur in een eveneens niet zo'n gek land om te wonen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Was ook een beetje cynisch bedoeld. In de voetballerij is een ton niet zo gek veel, maar aan de andere kant is Usain Bolt ook niet zo'n goede voetballer. En voor het geld hoeft hij het denk ik niet te doen. Hij had zijn handjes mogen dichtknijpen met een voetbalavontuur in een eveneens niet zo'n gek land om te wonen.
    Ja het verbaasde me nogal. Was me verder wel duidelijk dat jij het cynisch bedoelde.
    Ben je Blind ofzo?

Benfica heeft intussen 3x achter verloren op rij, Porto won en wij net ook op de Azoren.

Verder heeft Sporting de trainer ontslagen en krijgen we nu Marcel Keizer ( ? ) als coach.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Ik zag inmiddels al een stuk of 5 trainers voorbij komen maar Keizer gaat het worden dus begrijp ik?

Mij benieuwen, ik geloof niet dat hij in een gespreid bedje terecht komt (sprak ik met gevoel voor understatement).

Leonid Slutski was ook kandidaat? Overigens laat Al-Jazira Marcel Keizer niet zomaar gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ik zag inmiddels al een stuk of 5 trainers voorbij komen maar Keizer gaat het worden dus begrijp ik?

Mij benieuwen, ik geloof niet dat hij in een gespreid bedje terecht komt (sprak ik met gevoel voor understatement).
    Een voetbalkrantje daar wist dat onze voorzitter pas in Amsterdam is geweest en speculeerde zelf met Rijkaard, de Boer en Bosz. Zo gaat dat. Later werd het ineens Slutski. En nu blijkt het dus te gaan om Keizer met wie ze al een akkoord hebben, en nu Al-Jazira idd nog. Ik zie het allemaal wel.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten

Wil je soms zeggen dat een Nederlandse trainer nu een verkeerde clubkeuze gaat maken?

Forum Rechten