Pagina 64 van de 71 EersteEerste ... 14546263646566 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 705

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Scolari is op dit moment de grootste target. Ik ben geen fan, maar het kan slechter. Ik blijf hopen op Pinto.

Bij Sporting moet je niet willen werken want er is constant burgeroorlog, of het zijn supportersgroepen tegenover elkaar of zoals altijd prominente leden die elkaar publiekelijk onderuit halen. Dit wordt pas ondermijnt in de zeldzame gevallen dat het sportief goed gaat.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Jorge Jesus werd ook gelinkt aan Fener maar die is inmiddels richting het kalifaat vertrokken. We hadden met Pereira eigenlijk een uitstekende coach 2 jaar terug maar het bestuur besloot toen om de sportief directeur per direct de laan uit te sturen. Pereira heeft trouwens nog recht op een leuk zakcentje....

Jesus is iemand die met stalen gezicht zegt dat hij het voetbal in Europa heeft veranderd !! En deze man parkeerde Bernardo Silva bij Benfica op linksback !! Toen hij daar mislukte werd Bernardo nooit meer teruggezien bij Benfica.

Laat alleen al deze twee feiten je even bezinken, en bedenk dan hoeveel eigenlijk geluk je hebt dat je deze man niet binnenhaalt. Die had echt allang naar Al Hilal moeten gaan. Pereira had het in Porto zwaar met wat sterspelers, maar werd wel kampioen, misschien niet altijd even consequent. In Griekenland had ie ook succes, maar in Turkije kreeg tie problemen toch met het bestuur ?
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Ja zeker, de voormalige voorzitter was een tiran en had graag de touwtjes in handen, Pereira wilde daar niet aan meewerken. Pereira heeft het ook zwaar gehad met wat sterspelers, waaronder Van Persie. Die twee waren als water en vuur. Pereira wist er geen raad mee, was ook geen speler die door hem werd binnengehaald. Het is zonde want ik vond Pereira een sympathieke gozer met een charismatische uitstraling. Nu zit het nieuwe bestuur opgescheept met zijn oprotpremie met daar bovenop een boete....

Daarom heb ik ook respect voor Dickie, vertelde de media gewoon recht voor zijn raap dat hij niets kon met de selectie die hij onder zijn hoede had. Hier werd nog heel lang over doorgepraat in de maanden erop, in Turkije zijn ze het niet gewend om de glasharde waarheid te horen, het was een keer wat anders dan; we hebben geprobeerd te voetballen maar onze spelers hadden de motivatie niet bla bla bla....

Maar niet getreurd, Ali Koc is nu de nieuwe voorzitter en binnen vijf jaar is er aansluiting bij de Europese elite.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

That’s the spirit. De leiding overdragen aan de juiste mensen en gewoon staan op de plek wat je verdient als club.

Na een mooie toespraak van een uur belooft Ali Koc in 2022 de Champions League beker te winnen, ik moet zeggen dat mijn prognose erg dicht in de buurt is gekomen.

De Turkse Korotaev.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten

Na een mooie toespraak van een uur belooft Ali Koc in 2022 de Champions League beker te winnen, ik moet zeggen dat mijn prognose erg dicht in de buurt is gekomen.
    Dat kan natuurlijk, als hij in 2021 overstapt naar Real Madrid.

Dat Fenerbahçe ooit de CL gaat winnen is natuurlijk kansloos. Al pomp je nog zoveel geld in de club, de absolute topspelers gaan toch niet in de Turkse competitie spelen in plaats van in Spanje of Engeland.

Forum Rechten