Pagina 63 van de 66 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 659

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Net Overmars en Vd Sar die 2.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Net Overmars en Vd Sar die 2.
    Ja, misschien wel ja, het verschil is misschien alleen een paar hormoonspuitjes, sportschool, een berg coke, een paar knallen voor de kop...maar voor de rest...
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5225225
    Trainer Jesus is ook opgestapt
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5792912
    En Bosz wordt genoemd als zijn opvolger.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Jesus is ook opgestapt
    En God zij geprezen.

Gelson schijnt nu ook een ontbindingsverzoekje te hebben ingediend, en daarmee hebben we zo'n beetje wel iedereen gehad nu. Iedereen straks weg voor nop. Sporting 1 bestaat volgend jaar gewoon uit junioren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    En Bosz wordt genoemd als zijn opvolger.
    Ik ken die Bosz verder niet zo, maar die man moet dit niet willen.

De selectiecriteria voor de volgende coach zijn : gek ( een échte gek met een diagnose ), het willen en kunnen vechten óf heel hard kunnen lopen. Voetbalkennis is wel handig maar niet echt een pré want hiervoor 'coachte' Jesus voor 6 miljoen per jaar. En niemand is slechter dan die kerel. Uiteraard wordt er tegen absurd hoge premies een verzekering afgesloten tegen beroepsrisico's op het werkplek.

Sa Pinto is denk ik de man. Ik mag die gozer wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Ik ken die Bosz verder niet zo, maar die man moet dit niet willen.

De selectiecriteria voor de volgende coach zijn : gek ( een échte gek met een diagnose ), het willen en kunnen vechten óf heel hard kunnen lopen. Voetbalkennis is wel handig maar niet echt een pré want hiervoor 'coachte' Jesus voor 6 miljoen per jaar. En niemand is slechter dan die kerel. Uiteraard wordt er tegen absurd hoge premies een verzekering afgesloten tegen beroepsrisico's op het werkplek.

Sa Pinto is denk ik de man. Ik mag die gozer wel.
    Gert-Jan Verbeek is jullie man.

Niks gepresteerd bij Maccabi en Dortmund, heeft niets kunnen inbrengen tijdens de EL finale, gewoon volledig kansloos aan de kant gelaten door Mourinho, hoe kan die Bosz in godsnaam gelinkt worden aan Sporting? een grotere onbenul bestaat er niet.

Je moet het omdraaien, Sporting moet hem niet willen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Niks gepresteerd bij Maccabi en Dortmund, heeft niets kunnen inbrengen tijdens de EL finale, gewoon volledig kansloos aan de kant gelaten door Mourinho, hoe kan die Bosz in godsnaam gelinkt worden aan Sporting? een grotere onbenul bestaat er niet.

Je moet het omdraaien, Sporting moet hem niet willen.
    Een EL-finale bereiken levert nu eenmaal ook de nodige 'terechte' credits op. Al zou ik hem als Sporting niet nemen. Echt een visie die in Portugal niet gaat werken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Bosz verdient 0,0 krediet, een grote coach ontpopt zich in grote wedstrijden door op het juiste moment een cruciale beslissing te nemen, dat kan een wissel zijn of een andere ingreep.

Forum Rechten