Pagina 74 van de 74 EersteEerste ... 2464727374
Resultaten 731 tot 740 van de 740

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Wat doet Jan van Halst daar in Lissabon?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Wat doet Jan van Halst daar in Lissabon?
    Weet je dat dit zomaar een verdomd goeie vraag kan zijn. Ik onttrek van mijn post van hiervoor aangezien Benfica's clubblaadje zichzelf om de zoveel uur tegenspreek. Net wastie nog in Lissabon en nu coacht ie Al Jazira. Wel weer genoeg clickbaits gescoord Laat ze lekker bezighouden met hun club en de Officier v Justitie.

Hou nou maar gewoon vast aan de huidige interim-coach, want die zette de pionnen gisteren verdomd clever neer.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Haha, random kale man in Lissabon fotograferen en dus: Marcel Keizer onderhandelt in Lissabon met Sporting.

Ik dacht dat Streppel op Cyprus zat.

Leuk voor Marcel Keizer dat hij de nieuwe trainer wordt van Sporting. Mooie club ook, maar o zo lastige omstandigheden. Ik ben benieuwd hoe lang hij het daar gaat volhouden.

Mooie stap.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Ik wens Marcel Keizer veel succes, let's do this !

Ik ken hem eigenlijk verder niet, vanuit Portugal komen vragen maar sorry mensen, ik weet gewoon weinig te vertellen over de beste man. De manier hoe die binnen is gehaald ook op aanraden van een fysio van Sporting. Als het werkt, props, maar is het mss een idee om de medische staf zelf even na te checken gezien de onophoudelijke stroom aan blessures.
    Laatst gewijzigd door U.G.; 08-11-18 om 18:18.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

De Hollandse school in het buitenland willen implementeren. Wat kan daar nu misgaan?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Precies, dat is nog nooit geprobeerd en dus ook nooit misgegaan.

Forum Rechten