Pagina 43 van de 52 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 517

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Hup U.G.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Portugal ligt dichter bij de Azoren dan bij de poolcirkel.
    En dichter bij Marokko dan bij Brussel, en toch zal niemand zeggen dat Portugal Afrika is.

Dat zegt allemaal niet zoveel. Geografisch is er geen afgebakend West-Europa. Dat is een politiek begrip, net als Noord-, Oost-, en Zuid-Europa. Tsjechie bijvoorbeeld is Oost-Europa volgens ons maar ligt net zo centraal als Oostenrijk.

Portugal = Afrika.
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Portugal = Afrika.
    LdB

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    LdB
    Vriend!
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    En dichter bij Marokko dan bij Brussel, en toch zal niemand zeggen dat Portugal Afrika is.
    Van mij mag het echt, een mooi volk als wij couldn't care less waar we bij 'horen'.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Brussel is ook Afrika.

Afrika begint bij Brabant.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Brussel is ook Afrika.
    Geef ik je geen ongelijk in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Ik ga hier nu ff een eind aan breien want dit is bullshit en gaat vervelen.

Jij hebt me nu al een paar keer beticht van iets waar ik totaal geen erg in heb omdat het gewoon feitelijk is. Als jij tegen een Surinamer zegt dat Suriname geen Zuid-Amerika is, kan de Surinamer jou vragen om de bosatlas er bij te pakken én zijn gelijk halen. Dat het land niet latijns is of meer een Caraibische karakter heeft is op dat moment niet relevant.

Maar jij was natuurlijk generaliserend bezig, want ; in Portugal heeft men een corrupt karakter---> dus ontvoeren van spelers is normaal...of wat voor gedachtekronkel dan ook. Als ik jou vervolgens vraag om al die voorbeelden op te noemen uit de mede-boevenlanden volgt een radiostilte.

Kijk, jij kan jarenlang kontkruipen en witte voetjes hier proberen te halen wat je wilt en afscheidstopics openen en weet ik wat, maar projecteer jouw onzin niet op mij want ik probeer Portugal nergens toe te rekenen.

Benfica is een mooie club met de grootste aanhang in Portugal. Alleen intrinsiek heeft het gewoon minder betekent voor het Portugese voetbal dan Porto en Sporting. Feiten zijn bitches.
    Larie, de gespeelde finales van Benfica tellen altijd nog mee voor de coëfficiëntenlijst, ongeëvenaard in Portugal, volgens jouw logica is Nottingham Forest groter dan Arsenal en Chelsea en PSV groter dan Ajax, als dit voor u feiten zijn, dan ben je gewoon een doorgeslagen fanatiekeling.

Wat betreft de voorbeelden waar je om vraagt, Di Stefano naar Real? de manipulaties van Franco? ik weet het niet maar Real geldt nog steeds als de grootste van Spanje.

Je komt echt met allerlei irrelevante zaken aankakken gozer, wil er niet eens verder op ingaan. Veel landen gelegen aan het Middellandse Zeegebied (Portugal wordt daar ook bij gerekend) hebben een hele andere mentaliteit wat betreft politiek en andere gang van zaken. Dit is een feit.

Benfica heeft Eusebio gehuisvest, Porto kan daar niet aan tippen.
    Laatst gewijzigd door Fenerium; 14-10-17 om 13:58.

Forum Rechten